![]() |
maagdenvlies
Allé op algemeen (Duupjes) verzoek, het maagdenvliestopic!
plaats hier al je onzin, gevechten, beschuldigen, waarheden over het maagdenvlies! |
|
Citaat:
Miljaar, sebiet weer nen avond hysterisch gedoe op het forum. :roll: :cry: |
Citaat:
|
Ik heb daar één maal mijn best moeten voor doen om het te doorboren,geluk dat deze periode voorbij is :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het openen van dat ringvormige ding wat doorgaat voor een vlies is niet leuk. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Duupje toch ... :? |
Citaat:
|
Golle zijt gestoord ! Echt waar ! :lol:
|
Zong.....hoe heet tie ook al weer....eh Ivan Heylen
"Neem me nou, neem me nou" "Neem me nou, neem me nou" "In de gulden nacht"! Dat was een verzoek tot ontmaagding! |
Ik ben eens benieuwd.
Dat is blijkbaar het grootste taboe dat hier ooit geschreven werd volgens sommigen. Of hoe de horizontale macht zijn werk doet en mensen die hun zelfbeschikkingsrecht in eigen handen nemen worden beledigd voor alles wat niet mooi is. :? |
Citaat:
|
Zelfbeschikkingsrecht is er voor iedereen. Iedereen kiest wat hij doet en laat met zijn eigen lichaam.
Ik verbind daar geen waarde-oordelen aan. Maar ik ben wel verschrokken van het hedendaagse waardenkader. Maagd blijven tot wanneer je wil mag blijkbaar niet. :? 8O |
Citaat:
|
Zie bovenstaande post.
Ik vraag me wel af ondertussen wat er met sommige mensen hun maagdenvlies gebeurt is want sommige reacties hier kan je echt moeilijk normaal of proportioneel noemen. :? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat dat nog altijd iets is dat iemand voor zichzelf uit mag en kan maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be