Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   nieuwe gsm (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112056)

Ambiorix 17 september 2008 18:03

nieuwe gsm

helaba

ik ben al jaren in het bezit van een rommelgsm die mij telkens nul euro heeft gekost; ik ben dat zo zat (komt daarbij dat mijn batterij nu echt wel rampzalig begint te worden) dat ik eindelijk eens een deftig exemplaar wil aanschaffen. Probleem is dat ik niks van die dingen afweet.

vereisten: max 100 euro.
en het moet een déftige zijn: dus: met mp3 (op van die insteekbare sd-kaartjes), luidspreker, 1.3 megapixel fototoestel, mogelijkheid om fotos op uwe computer te zetten (met kabel of draadloos ofzo), etc etc

kheb gehoord dat de nieuwe nokia's echte bucht zijn, dus mss eens zien dan in andere merken.

idee'kes? tips of afraders? laat maar weten

Pietje 17 september 2008 18:07

Ben ik heel tevreden van, de Samsung E250 :

Ik betaalde een jaar geleden zo'n 125€, dus nu zal die waarschijnlijk rond de 100€ draaien. Met camera en bluetooth.

Mitgard 17 september 2008 18:13

ik zou voor een clamshell model gaan.
naar jaren is je scherm nog krasvrij.
en hij neemt minder plaats in in je broekzak.

Ambiorix 17 september 2008 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3696212)
ik zou voor een clamshell model gaan.
naar jaren is je scherm nog krasvrij.
en hij neemt minder plaats in in je broekzak.

zo'n openklapbare? hmm idd wel waar wat ge zegt. alleen ziet dat er zo snobbig uit, maja uiteindelijk is het ook wel wa snobbig om al die snufkes te willen hebben

Derk de Tweede 17 september 2008 18:16

Ik heb een Samsung zonder mp3, maar hij kan wel lege banden oppompen.

Jazeker 17 september 2008 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 3696190)
helaba

ik ben al jaren in het bezit van een rommelgsm die mij telkens nul euro heeft gekost; ik ben dat zo zat (komt daarbij dat mijn batterij nu echt wel rampzalig begint te worden) dat ik eindelijk eens een deftig exemplaar wil aanschaffen. Probleem is dat ik niks van die dingen afweet.

en het moet een déftige zijn: dus: met mp3 (op van die insteekbare sd-kaartjes), luidspreker, 1.3 megapixel fototoestel, mogelijkheid om fotos op uwe computer te zetten (met kabel of draadloos ofzo), etc etc

kheb gehoord dat de nieuwe nokia's echte bucht zijn, dus mss eens zien dan in andere merken.

Sony-Ericsson. Zoek een goed toestelletje dat in de afslag is en er leuk uitziet. Tegenwoordig betalen ze zich blauw aan 5 Megapixels (ja... met een hoofdletter) voor de camera. 4 jaar terug had ik er eentje met een kleurenschermpje en infrarood data voor 80 euro. Je kan nog steeds gered worden van de greed naar dorstige gsm maatschappijen.

LastMohican 17 september 2008 18:28

Voor 100 euro mag je niet al te veel verwachten...

Chipie 17 september 2008 18:51

Voor een deftige gsm moet men volgens mij minstens 400-500 euro betalen...:-D

Pietje 17 september 2008 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3696265)
Voor een deftige gsm moet men volgens mij minstens 400-500 euro betalen...:-D

Een CEO kan natuurlijk niet met dezelfde "brol" bellen als het gepeupel. Hij heeft daar trouwens zwart geld voor.

artisjok 17 september 2008 19:00

Citaat:

helaba

Ik heb een maand geleden 69euro betaald voor de W200I van Sony Ericsson.
http://www.sonyericsson.com/cws/prod...0i?cc=nl&lc=nl
Met fototoestel, radio, en mp3. Met USB-kabel en hoofdtelefoon en geheugenkaartje van 128Mb bijgeleverd.
Het toestel kwam een goed jaar geleden op de markt en is dus eigenlijk al gedémodeerd.
En sony ericsson haalt de beste score bij greenpeace.
http://www.sonyericsson.com/cws/prod...0i?cc=nl&lc=nl
Vorige maand, maar nu niet meer.

From_Vlaanderen 17 september 2008 19:18

Citaat:

helaba

Ga de vrijdag eens naar den Aldi.
Of doe zoals de echte mannen koop kogels voor het geld waar je normaal een gsm voor koopt.

Txiki 17 september 2008 19:50

Nooit gesnapt waarom al die prullen op een gsm moeten... Toen ik mijn nieuwe ging kopen, was ik "een moeilijke klant", want ik wilde al die zever er niet op. "Ik wil kunnen bellen en smskes sturen, de rest interesseert me niet".

Maar dat kan je nog amper vinden he. Dus, maar iets redelijk goedkoops genomen, waar ik toch nog een tof prentje op kan zetten. 8-)

Mitgard 17 september 2008 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 3696289)
Ga de vrijdag eens naar den Aldi.

http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_SA/OFFER_38/OFF01.SHTML

:cheer: Aldi! :cheer:

Dronkoers 17 september 2008 20:06

Geen GSM, bespaart u heel wat zorgen ;-)

Zwartengeel 17 september 2008 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3696344)
:cheer: Aldi! :cheer:

:cheer: Diepgevroren zalmfilets aan 2,50 Euro! :cheer:

Mitgard 17 september 2008 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3696352)
:cheer: Diepgevroren zalmfilets aan 2,50 Euro! :cheer:

lekker!

manta 17 september 2008 20:09

Bij mediamart gooien ze de gsm's onder de honderd euro naar uwe kop ...

Heelder rijen vol , en allemaal met mp-3, radio, video en fotocamera , en noem maar op ...

'k Heb nu zelf ne nokia met alles er op en er aan gekocht , 't was 70 euro ...
Alhoewel ik nog steeds niet weet hoe die bluetooth en zo werkt ... :?

Zwartengeel 17 september 2008 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3696356)
lekker!

En als je ze even in de microgolfoven stopt zijn ze zelfs nog lekkerder. ;-)

Dronkoers 17 september 2008 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3696356)
lekker!

Seks :cheer:

Zwartengeel 17 september 2008 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3696378)
Seks :cheer:

Moest jij niet gaan slapen, jongeman? :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be