![]() |
Misdaden tegen je eigen kinderen : de voornamen van het jaar
Citaat:
Jean-Public 8O8O8O :rofl: |
ongelooflijk...
|
daar zitten er wel een paar écht schrijnende tussen. dat kúnt ge als ouder uw kind toch niet aandoen!
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Te oordelen naar de lijst van 2007, zal ons spruitje niet meteen opvallen met haar voornaam. En dat is niet toevallig zo. Dat ouders de "speciale" voornamen hierboven vermeld aan hun kindje geven kan ik echt niet begrijpen. :? |
Citaat:
:rofl: |
ok, die was flauw :oops:
|
Mel-Gibson, rofl
|
Steyr.
Colt. Browning. Om maar een idee te geven. |
Vinden die ouders het echt zo plezant van hun kinderen met zoiets op te zadelen? Dat is voor de meesten voor de rest van hun leven...
En toch gek: als er nu iets is wat een mens in alle vrijheid kan kiezen, is het toch wel de naam van een kind... en dan maken ze er nog een janboel van. Zie, dé naam voor 2009: Jan-Boel! 8-) |
Citaat:
|
Kanika is ook zoiets ;-)
|
April vind ik nog mooi.
|
Deze 'ouders' zijn het niet waardig kinderen te krijgen.:? Beter werden ze gestereliseerd. Enfin.:|
(Behalve dan de ouders van het lieve kindje 'Magnificat', want dezen hebben goede smaak.) |
Citaat:
Of eventueel Januarius. |
Citaat:
Een beetje verontrustend, als je bedenkt hoe graag en snel mensen pesten ... Maar moeten we dan weer met officiele lijsten gaan beginnen werken omdat sommige hun inspiratie een beetje op een vreemde plek gaan zoeken? Of met een jury die oordeelt of de naam aanvaardbaar is of niet? Dat komt dan ook weer zo bemoeizuchtig over, al zou ik daar bijna voor willen pleiten als ik deze namen hier lees. |
Citaat:
|
'Apfelbaum' vind ik ook schoon.
|
Citaat:
Maar je zal maar net met pestkoppen van ouders zitten, die je met de naam "Knotwilg" opgezadeld hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be