![]() |
Prachtige Ramadan : halfdoodgeslagen omwille van biertje
Dakloze neergeknuppeld omdat hij bier drinkt tijdens ramadan
BRUSSEL - Een veertigjarige dakloze is in Brussel door een man en zijn vader, allebei moslims, bijna doodgeslagen omdat hij een biertje dronk in de ramadanperiode. Rachid, de 19-jarige dader, ranselde slachtoffer Serge af met een staaf die met spijkers was bezet. http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=0G20L7K6 echte zotten en Talibantoestanden zijn dat.... dat loopt rond met staaf met spijkers ( voor wat ? ) |
Citaat:
Citaat:
Waarom werd die vader niet mee aangehouden? Toch niet omdat het zo'n brave geintegreerde allochtoon was? |
komen er nu raids van skinheads op het suikerfeest ?
|
Citaat:
|
Als gevolg trekt de autochtone bevolking nu de straat op, zijn er rellen en plunderingen, steken ze auto's in brand,...euh... tiens...
|
Citaat:
Compleet geschift. (overigens: "Ze gooiden hem buiten het gebouw op een hoop vuilniszakken. Op die hoop vond Rachid een staaf die met spijkers doorboord was.". Wat het natuurlijk niet minder geschift maakt). |
Citaat:
|
toch wel raar die religie van de Vrede!
Een biertje drinken tijdens de Ramadan mag niet, maar iemand doodslaan wel? |
Ook vreemd hier dat alle pittakotten op zijn waar domme Belgen terrorisme mee financieren. In de helft daarvan wordt wel Jupiler e.a. verkocht... ook de massale drugsverkoop op iedere hoek van de straat gaat gewoon door.
Dat er meer racisme met gemoeid was gaan we best maar niet zeggen...die mensen doen dat niet. |
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...=148628#148628
Echt schandalig ik zat te :cry::cry: toen ik het las en nu nog.:cry: Wilders heeft driedubbel VET gelijk toen hij over 2 nederlanden sprak. Er zijn dus ook 2 Belgies, dat van de elite (thielemans)en dat van de man (Serge) in de straat. Ze moesten maar een de para's op dat crapuul af sturen. :twisted: |
Citaat:
De koning is dood, leve de koning |
Wat werkelijk verontrustend is:
Ondertussen was een groep jongeren begonnen met Serge mee af te troeven, zomaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
onze lokale talibandietjes
|
Citaat:
het lijkt me echter een beetje een detail. |
Hoe betrouwbaar is dit nieuws?
Een dakloze die naar de dokter gaat, plaatsneemt in de wachtzaal en dan terug naar buiten gaat om een biertje te drinken om de wachttijd te doden? Als het waar is dan is dat poging tot doodslag omdat iemand een biertje drinkt terwijl jij van jou geloof dit niet mag en aan het vasten bent ... Sommige mensen hebben dan enkele principes van onze staat niet begrepen en dat zou hun wel eens duidelijk gemaakt mogen worden, wat mij betreft. Hier heerst nog altijd vrijheid van religie, voor iedereen. |
En waar blijven de verdedigers van de Multiflauwekul????
Die gaan weer doen alsof hun neus bloed zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be