![]() |
Bruno Tobback zwaargewond bij val in Oostenrijk
Bruno Tobback zwaargewond bij val in Oostenrijk
Politicus Bruno Tobback is donderdagmiddag in het Oostenrijkse Zams in het ziekenhuis beland met zware verwondingen na een val. De zoon van Louis Tobback was samen met zijn 28-jarige vriendin in het Miemingergebergte het aan klimmen. De twee waren met een touw aan elkaar vastgemaakt. Net toen Tobback een zekering aan het aanbrengen was, brak een steun af. Hij verloor zijn greep en stortte zeven meter naar beneden. Zijn vriendin kon verhinderen dat hij nog dieper viel. Tobback ligt in het ziekenhuis van Innsbruck met een gebroken voet, een aantal gebroken ribben en barsten in de schedel. Bron: De Standaard |
Ik neem aan dat iedereen, ongeacht politieke tegenstellingen, Tobback een spoedig herstel toewenst...
|
Citaat:
|
Hopelijk krijgt hij nu wat verstand .... die sossen zitten ook niet in met de armen hier,
zij die zonder elektriek en water zitten, geen eten hebben, de ziekenhuisfactuur niet kunnen betalen.... grote Jan uithangen eigen schuld dikke bult. |
Politieke relevantie?
|
Citaat:
|
K&K die zever
|
Citaat:
Van de familie Nepotisme? |
Citaat:
|
Citaat:
puur persoonlijk nieuws => koetjes en kalfjes |
Citaat:
Anderzijds vraag ik me af of we weer een gevatte, frappante uitspraak van van papa Louis mogen verwachten?:-) |
Sporten in Oostenrijk mag toch niet ?
En hopelijk hheft zijn wipmaschien niets |
Is mode aan het worden...
Gaat het meer dan stront aan de knikker...breken ze hun bakkes :-P Of hebben ze die ook een handje gegeven zoals een zekere keunink in Marche:lol: |
Citaat:
Zijn medische kosten, die zag ik hem liever uit eigen zak betalen. Verwondingen opgelopen tijdens idiote activiteiten gelijk bergbeklimmen, neen, dat zou niet uit de gemeenschappelijke pot mogen komen. |
idiote stompzinnige reakties hopelijk overkomt jullie nooit iets. frustrees!
|
Citaat:
o ja, maak er maar een scheldtopic van, wie heeft er hier nu geen respect, slimmerik!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als bij elk ander mens een spoedig herstel toegewenst?:? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be