![]() |
Ik ben HAPPY !!!!
Eergisteren massaal Dexia gekocht....
Deze namiddag verkocht... Joepie ! |
Net 2 bijzonder lekkere flessen Dom Perignon soldaat gemaakt.
Good times... |
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: DX RULES !!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
|
:D
:thumbsup: Via welke bank heb je dat gedaan? Pc-banking van fortis ging de halve tijd niet vandaag bij mij... :( (Niet dat ik zo'n risico had durven nemen. :)) |
Trakteren!
|
Citaat:
|
Ah gij waart zo ene die 5000-6000 aandeeltjes per keer verscheepte ;)
Groentje, mijn fortis pc banking ging vandaag perfect.... |
....en mijn CIEN, JNPR en CSCO op de NASDAQ hebben het vandaag ook wonderwel gedaan ! Ben ook heel aktief daar dmv mijn Ameritrade account :cheer:
Heb vandaag een PAK centjes verdiend. Soms loont het echt van te "buy on a dip" :cheer: |
Citaat:
Maar helaas beschik ik niet over genoeg kapitaal om echt centen te verdienen ermee....ach, nog ff sparen. Wie het kleine niet eert.... |
Citaat:
|
Ach, geld maakt niet gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit terug volledig in cash nu. Na de euforie krijgen we waarschijnlijk weer een dip nu.
Ik hoop dit nog eens te kunnen doen :cheer: |
Citaat:
Ik doe 't btw ook met die kleine bedraagjes hoor. Maar als je die kan verdubbelen, zijn ze verdubbelt hé. Als je goed belegt brengen ze in elk geval meer op dan dat je ze gewoon op één of andere rekening zet. :) @ Lastmohican: Pas maar op waar je je cash zet. Ik heb vandaag serieus moeten tellen om een beetje risico-schattingen te kunnen maken. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Vertel dit maar niet aan eno en consoorten, die gaan u hier uitmaken voor "uitbuiter van de werkende klasse" |
Citaat:
Citaat:
|
En dan verschieten ze ervan dat de economie in haar voegen kraakt. Als dit allemaal kan, de waarde van een bedrijf wordt niet meer bepaald door wat ze is maar door een stel gokkers. Compleet schandalig vind ik dat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be