![]() |
Hoe zet je het?
De koffie?
|
Water koken en nescafe in een tas doen waarna het water erop gegoten wordt.
|
Snel alleenstaande :-P
|
Ik ken geen enkel van bovenstaande, giet gewoon nog op door een filter. Onderaan de chichorei. Staat dat er ook tussen of loop ik achter ? Loop ik door of te traag ?
|
Citaat:
|
koffie is vies
|
Citaat:
|
Citaat:
Nescafe smaakt meer naar koffie dan koffie zelf. |
Citaat:
Ik weet nog toen ik zonder koffie zat en, Nescafé in mijne koffiezet kieperde. Volgens de redenering, 2 scheppen per tas. Wham 24 scheppen erin en dat spel laten doorlopen. RESULTAAT ---------------- 1 Verstopte koffiezet 1 Verzuurde lepel 1 Gebarste mok 5 Rotte tanden Niet aan te raden. Geef mij maar. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
ik lust al heel mijn leven koffie en rechts en dik word ik nooit |
Citaat:
|
Ik wil op alles bezuinigen, maar niet op mijn DE roodmerk koffie gezet met een eenvoudige Philips koffiezetapparaat.
Heel soms ook boerenkoffie. |
Ik snap uw poll niet, ik heb dit nooit gekund, koffiezetten. Ieder zn eigen job.
Hoewel, ik moet zeggen, nu ik echt op mezelf aangewezen ben en geen huisgenoten meer heb, dat ik heel veel bijgeleerd heb. Ik heb ondertussen leren strijken enzo. Nooit gedacht dat ik dát ooit nog zou doen. Ik heb intussen ook leren koffiezetten, in hoeverre je het kofiezetten kunt noemen: een simpele senseoapparaat bezorgt mij elke morgen geen al te beste maar toch drinkbare koffie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie op zijn veertigste nog niet rechts en dik is, wordt dat nooit meer dat is een natuurwet |
Citaat:
|
ik drink sinds enkele maanden senseo-koffie
ik vind dat wel gemakkelijk maar ik overweeg sinds kort wel om daarnaast mijn koffiezet weer in gebruik te nemen (of nog beter: de ouderwetse pre-koffiezetmachine-methode) |
snelfiltermethode :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be