![]() |
Oktoberfest bij onze buren: bier, worsten en borsten:
![]() ![]() Maar ook dronkenschap: ![]() Weddenschappen: ![]() En verkleedpartijen: ![]() |
Zijn er geen georganiseerde reizen te vinden voor een weekje ontspanning in Beieren ???:-P
|
de extreem-rechtse op foto 2 ziet er wel leuk uit
maar ze heeft die liter bier nog niet op natuurlijk die voorlaatste afbeelding, met die jongetjes die erop staan te kijken, is een mooie illustratie van de relativiteit der dingen stel je voor dat daar een heroïnegebruiker aan de naald zou liggen of zelfs maar een cannabisroker aan de waterpijp dat zou een zaak worden voor de bondskanselier |
Citaat:
Ik heb trouwens een Duitse vriendin gehad, maar dat nooit meer! Ze wou dat ik in een pak ging lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik hou wel van vrouwen die geen poesjes zijn Citaat:
een pak dat goed zit, wel te verstaan |
:cheer: :cheer: :cheer: OKTOBERFEST :cheer: :cheer: :cheer:
|
Citaat:
Maar die Ina uit Leipzig (zij bracht me naar de DDR, zo lang geleden is het al) was zoals wij dat discreet noemen: een echte moffin. Ben eigenlijk blij dat die Muur en toen nog stond. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu heb ik een half Britse/Friese merrie! |
Citaat:
:cheer: ouderwetsche woorden :cheer: |
Citaat:
gelukkig ben ik geen hengst |
Beierse zwelgpartijen ?? Not my cup of tea.
|
Feesten als de beesten,ik was het al bijna vergeten :-D
|
Citaat:
En zeker geen voorgewassen! ![]() En je draagt natuurlijk licht bruine suede Mexicaanse laarzen, gladleren met te puntige punten waren fout! ![]() en je reed op een: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb toch nog nooit eerder op dezelfde manier gereageerd op deze foto, hoop ik :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be