![]() |
Afvallen
Ik ben bezig met afvallen. Sinds ik terug ben van vakantie ben ik al 6 kilo afgevallen.
Wat ik op een dag eet: - ontbijt: twee boterhammen met kaas (geen boter) - middageten: rauwe wortels, tomaten, druiven en paprika - avondeten: normaal avondeten - 40 gram chocolade - op het werk: 6 bakjes koffie 's avonds eet ik niets meer. |
dutske toch!
|
Ik merk wel dat ik in de middaguren duizelig begin te worden. Ik heb besloten om om ongeveer 14:00 nog een extra botherham te eten.
|
Citaat:
|
sporten
ik sport liever veel dan lekkere dingen te laten. |
:cheer: Bierdieet :cheer:
|
Je kan beter je avondeten als ontbijt eten en je ontbijt als avondeten.
En zoals Tavek zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog 5 x sporten per week ? :? Hoe ongezond kan je bezig zijn... Je doet niet genoeg binnen om te sporten. |
:-(
Xou toch ook een kilooke kwijt willen ...:-( (Den NWO heeft m'n broeken versmald, dermee...) Allee , geen kilooke , eerder een centimeterke aan de buik ... |
:cheer: witte wijndieet :cheer:
ochtend : 1 glas witte wijn en een hardgekookt ei middag : 2 glazen witte wijn en twee hardgekookte eieren avond : 1 gegrilde steak en de rest van de fles witte wijn :cheer: |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
probeer het origineel maar eens, keitof dieet ! lollig |
Citaat:
|
En euh, Turske Nl'er, kben zelf 50 kg vermagerd puur op wilskracht. Maar ik at toch nog wel een pak meer dan jij. Wat jij doet is bijna uithongeren.
Zo zal je zeker afvallen, en ik garandeer je dat er 2x zo snel en zo veel bij zullen komen weer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be