![]() |
Wou hier graag even een jong politicus voorstellen.
http://www.bartdochy.be |
En is't e manneke of e vrouwke?
![]() Apart forum voor reclame? :? Iemand? |
Citaat:
Maar voorlopig nog zonder progrmma te hebben :? |
![]() Zijn vrouw maakt subliminale reclame voor het Nieuwsblad! |
Misschien hebt u liever iemand die heel snel, overhaast een aantal
>goedklinkende zinnen naar voor brengt als programma, waarin de lezer zich >echt kan herkennen maar die misschien niet haalbaar zijn. Dit zou voor mij >bedrog en platte propaganda zijn, misleiding zelfs. >Mijn keuze is een andere, niet die van de tafelspringer, wel die van een >democraat die meewerkt aan de opbouw van een stevig partijprogramma, >Wanneer u met een beetje goede wil de eerste pagina van mijn site leest, >dan ziet u dat ik momenteel vooral tijd neem om naar mensen te luisteren >ifv de programma opmaak. |
Eerste foto: WIE VAN DE DRIE?
Tweede foto: voor en na. (na is weggevallen) |
Citaat:
|
Citaat:
luister maar naar wat ik te zeggen heb, 't staat allemaal op mijn site http://users.pandora.be/realitybytes Groeten, de mensen |
Jurgen Verstrepen "Freedom of Speech"
Verstrepen komt dus naar het Vlaams Blok en staat bij de volgende verkiezingen als eerste opvolger op de lijst in Antwerpen. In het Vlaams Blok en in het parlement wil hij zijn strijd verder zetten voor het recht op vrije meningsuiting. Dat Verstrepen nu voor het Vlaams Blok kiest, zorgt in het politiek-correcte wereldje van de journalistiek uiteraard voor azijnzure reacties. Een journalist, iemand van hun club die naar het Vlaams Blok gaat, dat is immers de absolute gruwel. Dat is 'not done'. Guido Tastenhoye mocht het eerder al ondervinden. En Jurgen Verstrepen mag zich aan tonnen drek en modder verwachten van voormalige collega's. In de kolderkrant De Morgen wordt vandaag al met spek geschoten. "Verstrepen nu ook officieel bij Blok", schrijft Bartje Eeckhout. "Tijdens zijn woelige carrière als presentator van talkradioshows (en ook wel talk-tv-shows) werd Verstrepen al meermaals met het Blok geassocieerd. Blokkers als Philip Dewinter of Anke Vandermeersch waren graag en vaak geziene gasten in zijn programma's. Verstrepen liet ook zonder schroom of filter de (vooral racistische) onderbuik van de samenleving aan het woord." Hoofdredacteur Walter Pauli greep ook al naar azijn en zwavelzuur, naar pek en veren. Erg origineel is zijn titel dan ook niet: "Zwart Zwart". Ach jongens, voer nog maar eens het gebruikelijke nummertje journalistieke zelfbevrediging op. Gooi maar met vitriool en preek nog wat voor uw eigen parochie, veel zal het toch niet baten. Er komt een nieuwe geblokte zondag aan op 13 juni. Uw zure oprispingen en opgestoken vingertjes zullen daar weinig aan veranderen! Lees meer in In de media. Lees de tekst van de persconferentie. www.vlaamsblok.be |
Citaat:
|
Het grootste varken natuurlijk:-)
|
Citaat:
|
"eerste" verkiezingssite... Dat lijkt me toch net een beetje overdreven hoor. Qua kandidaten uit Ledegem zal het wel de eerste site zijn, maar dit land is net iets groter dan Ledegem ;-)
|
Allez vooruit . Zal je eens gelijk geven. Een eerste persoonlijke verkiezingssite.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be