![]() |
Gesprokkelt van uit de wandelgangen van het parlement
BUB zou in kartel willen gaan met VLD,dat monsterkartel zou de Vlaamse meerderheid moeten breken
De Koning heeft deze opdracht gegeven,maar ik mag daar niets over vertellen hé:oops: |
Citaat:
Oei oei, Duveltje heeft grote contacten ;-) |
Zou het kunnen dat de koning het warm en koud wordt voelen aan zijn gat? De zoveelste staatsgreep van het koningshuis.
|
Citaat:
|
den BUB met de VLD ? lalalalalalalalal.... ze gaan alle partijen die niks voorstellen op nen hoop gooien...
liever één groot (hoopje stront) dan vele kleintjes |
Citaat:
Weet er iemand nog guillotine staan????:vlaander: |
dit wordt pendelen met de wichelroede
van het ene extreem in het andere ? Eerst de pendel naar splitsen en dan de schwung naar unie |
Rijnders Milquet,ect zouden de staat willen opblazen
|
Citaat:
Citaat:
Indien men echt had gewillen had men hem al kunnen aanklagen voor z'n bemoeienissen met z'n 3 musketiers :?... De regering had er al lang gelegen gehad ...:evil: |
Citaat:
Edit: bovendien is het gesprokkeld. Ik kan onmogelijk aannemen dat iemand die nog geen deftig Nederlands kan schrijven, toegang krijgt tot de wandelgangen van het parlement (welk parlement). Indien wel, dan is het niveau wel echt zoek in dit land. |
Citaat:
Pak LDD, die voelt zich nog groeien, dus nee die wacht leiver Neem SPa, die toete genez zal ja zeggen Neem Groen: die gaan ook ja zeggen Neem VB, dan wordt dat NVA in het kwadraat. Dus de meest realistische optie is Spa. maar trouwens is dat wel eigenlijknodig dat er een meerderheid in vlaanderen bestaat in de federale regering ? Volgens mij niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be