Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Sarah Palin ontzettend populair (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112299)

Antoon 22 september 2008 17:05

Sarah Palin ontzettend populair

In Florida bleek het afgelopen weekend nog eens hoe populair Palin wel is.
60.000 mensen stonden vijf uur lang te wachten in de stekende zon op een speech van 23 minuten die de kandidate daar gaf. Velen moesten 90 minuten aanschuiven om hun auto te kunnen parkeren.

Het contrast met Joe Biden, de running mate van Barack Obama, is groot. Die kon in Florida amper 2.000 mensen op de been brengen.

Florida is nochtans een Democratisch bastion.

Obama is nog steeds populair, maar zijn keuze van Biden als VP was een fout.

De keuze van McCain voor Sarah Palin als running mate is en blijft een meesterzet. Toch?

bentje 22 september 2008 17:24

Tjah, hopelijk niet té populair, Mccain spells trouble...
Niet dat ik het zo voor Obama heb hoor, beide vind ik niet te vertrouwen, maar nog maar eens zo'n cowboy zoals Bush of Mccain kunnen we missen

Wautd 22 september 2008 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 3704996)
60.000 mensen stonden vijf uur lang te wachten in de stekende zon op een speech van 23 minuten die de kandidate daar gaf. Velen moesten 90 minuten aanschuiven om hun auto te kunnen parkeren.

Het contrast met Joe Biden, de running mate van Barack Obama, is groot. Die kon in Florida amper 2.000 mensen op de been brengen.

De keuze van McCain voor Sarah Palin als running mate is en blijft een meesterzet. Toch?

Ja... in Florida :roll:
Er zijn niet veel staten die in hun achterlijkheid kunnen tippen

Wiley E Coyote 22 september 2008 17:48

Uit de verschillende polls blijkt dat Palin tegelijk populair is en niet populair is... Ze is razend populair bij de Republikeinse basis doch de centrumkiezers lijken zich van haar af te keren en de Democraten haten haar politiek. Ze is dus populair bij de eigen achterban maar dat is alles...

en voor alle duidelijkheid Florida is geen Democratisch bastion. Het gebied rond Miami-Dade mag dan Democratisch zijn, de rest van de staat is een typisch Zuidelijke staat. Florida is daardoor een battleground state doch één waar de Republikeinen een licht voordeel hebben.

Trouwens McCain zelf trekt geen kat... hij spreekt vaak voor meer dan half lege zalen...

Félicien Bwanatongo 22 september 2008 17:58

Niet van belang, het is maar in de USA... Wij zijn geen yanks. Of het nu Obama dan wel die pipo van de diepvriesfrieten is, er verandert geen zak in dat ontwikkelingsland.

garfield 22 september 2008 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wautd (Bericht 3705062)

ja tuurlijk, een staat die anders denkt dan het door links of europa opgedrongen ideaal beeld, is achterlijk :roll:

LastMohican 22 september 2008 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wautd (Bericht 3705062)

En dat weet jij uit je eigen ervaring en je persoonlijke kennissenkring van Floridianen. Juist ? Ben je er uberhaupt al eens geweest ? :evil:

Rechts 22 september 2008 18:25

Geef mij maar een mannelijke en blanke president ;)

terzijde 22 september 2008 18:27

Citaat:

Geen nood. Eén dezer wordt ze opgehaald door The Rapture. ;-)

C2C 22 september 2008 20:13

Palin's populariteit was blijkbaar van korte duur:

Palin's star power fading?

http://edition.cnn.com/video/#/video...eport.card.cnn

Félicien Bwanatongo 22 september 2008 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rechts (Bericht 3705124)

Aan het hoofd van de meest multiculturele, meest liberale en meest asociale staat ter wereld? Dat verandert niks. Het wezen van de USA deugt niet, de onwaarden waarrond haar bestaan en maatschappij opgebouwd is, deugen niet. Of er daar nu een blanke vent dan wel een appelblauwzeegroene janet aan het roer staat verandert daar niks aan.

BladeToke 22 september 2008 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rechts (Bericht 3705124)

leuke bijdrage, echt to the point:roll:

liberalist_NL 22 september 2008 21:31

Eerlijk gezegd lijkt die Sarah Palin me niet verschrikkelijk intelligent, maar ze heeft wel iets écht Amerikaans. Ze komt meer op me over als een burger dan als een politica. Ik denk dat dat hetgeen is dat Amerikanen zo aantrekt bij haar.

liberalist_NL 22 september 2008 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo (Bericht 3705350)
Aan het hoofd van de meest multiculturele, meest liberale en meest asociale staat ter wereld? Dat verandert niks. Het wezen van de USA deugt niet, de onwaarden waarrond haar bestaan en maatschappij opgebouwd is, deugen niet. Of er daar nu een blanke vent dan wel een appelblauwzeegroene janet aan het roer staat verandert daar niks aan.

Misschien dat een nationaal-solidaristische afgevaardigde eens orde op zaken kan stellen? :-D

Bertie 22 september 2008 21:47

Citaat:

Logisch. Biden is "flat busted".

Distel 22 september 2008 22:58

Verhofstadt was ook razend populair...

Gelukkig ligt Obama weer voor in de peilingen, dus hoe populair die lege trien is op 1 bijeenkomst, is onbelangrijk.

lombas 22 september 2008 23:18

Palin is voos.

Ik krijg zelfs schrik van haar voosheidsfactor.

En dat er in de VS minstens tienduizenden echt knettergekke ramkokels wonen, wisten we al.

Gun 22 september 2008 23:28

Citaat:

Een nieuwe Triomf-draad in de maak?:lol:

Andro 23 september 2008 05:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 3705653)
Een nieuwe Triomf-draad in de maak?:lol:

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Félicien Bwanatongo 23 september 2008 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 3705471)
Misschien dat een nationaal-solidaristische afgevaardigde eens orde op zaken kan stellen? :-D

Neen, wij hopen eerder dat de Iraanse president Ahmadinejad eens orde op zaken zal stellen over de grote plas. :twisted: 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be