![]() |
de VLD en SP.A willen 'geloofwaardige communautaire dialoog' aangaan
Citaat:
Citaat:
|
Ik dacht dat we al het toppunt van schijnheiligheid gezien hadden. Ik was fout.
|
Ik hoop dat SP.a bij de volgende verkiezingen op haar bek gaat. Zelden zo'n ernstige mensen gezien als die van de N-VA.
|
Ziewaar, die vuile 'fascisten' zijn eruit & iedereen spreekt plots van hervormingen!
Laat het duidelijk zijn dat de doelstelling van de laatste 15 maand het breken van het Vlaams front was, voor zover dit al bestond. De politiek in dit land is ziek *zucht* |
De franstaligen zullen nu een paar dagen/weken "ernstig" doen, indien ze erin slagen de cdv nu in het bad te houden is het ermee gedaan. De franstaligen gaan voor een heruitgave van Paars en ze doen dit al lang.
Want "Avec Verhofstadt c'est choette". mvg. sint ignacius |
Citaat:
Deze zal helaas niet de laatste blijken te zijn,en de francofonen spelen hun gewone spelletje met verve....Haal het vlaamse kamp uit elkaar,en keer op keer slagen zij daar met verve in.....:roll: |
Derk Jan Eppink schreef in Knack op 31.01.07
Even aan deze wijze woorden herinneren. Citaat:
|
Citaat:
|
En de media nu maar schouderklopjes geven en de paarse redders wat ophemelen.
|
Citaat:
CD&V echter, ging naar de vorige verkiezingen met een programma van leeuwen. 15 maanden later blijken het echter ook mossels in leeuwen-costuum te zijn. CD&V heeft me dan ook diep ontgoocheld. Ik kan er met mijn verstand gewoonweg niet bij dat Leterme dermate loemp is, dat hij wil aanblijven als premier in een regering die in de feiten zal dansen naar de pijpen van de liberalen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En inderdaad ze hebben die, dat weten we omdat die hebben toegegeven aan het Belgische ACW. |
Citaat:
eigenlijk wisten we dit al -toen Dewever akkoord ging om JMDD terug wandelen te sturen -toen Leterme toch in de regering stapte zonder communautair akkoord en splitsing BHV. CVP/CD&V heeft nog nooit voor Vlaanderen gekozen ten koste van België, als het puntje bij paaltje komt, kiest CD&V ALTIJD voor BELGIQUE |
Citaat:
Het is terug de CVP aan de macht in de CD&V. |
Citaat:
en zie, wie gaat de vlaming hiervoor belonen ? wsl de belgicisten van de VLD en de Sp-a... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet zoals de verhoudingen VL/Wal hier in belgie in elkander steken. |
Citaat:
|
Citaat:
belgie is een systeem van kolonisatie, Vlijm, uw waarheden die gelden voor een democratie zijn daarop niet van toepassing |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be