![]() |
De helft van de threads hier bestaat uit gefulmineer tegen de Islam
De helft van de threads hier bestaat uit gefulmineer tegen de Islam en:of de vreemdelingen, of gaat over een Islamprobleem.
Moeten die threads niet naar vreemdelingenpolitiek afgevoerd worden? Acht draden op de eerste bladzijde zijn moslim-gerelateerde topics... |
Jammer genoeg gaat het niet meer over vreemdelingenpolitiek, maar gaat het over ONZE maatschappij, waar die vreemdelingen inzitten.
Mochten ze allemaal daarblijven wil ik met plezier over hun "verkiezingen" discussiëren, zolang ze hier zitten, gaat het over ONZE samenleving |
:cheer: Weg met de islam :cheer:
|
Citaat:
Immigratie en integratie |
Citaat:
|
Citaat:
Mmmjah, je hebt misschien wel een punt, ik druip al af ;-) |
Ik zeg je geen vaarwel, mijn vriend, wij zien elkander weer.
|
Citaat:
|
Eno2, ik wou gisterenavond een thread openen met de vraag of er een apart forum moet komen voor Islam-bashing.
Want dat wordt hier toch echt gewoon te gortig. De Islam is niet zo belangrijk. De obsessie ermee is echt pathologische vormen aan 't aannemen bij sommigen. Dus: ofwel een apart forum. Ofwel naar de psychiater ermee. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een algemener punt voor het islam-bashing is gewoon het zondebok zoeken. Een mens wil liefst niet de eigen fouten onder ogen zien. Daarom wordt een onderscheiden groep, als het kan een zwakke groep, als zondebok genomen. In het verleden waren dat bijvoorbeeld de Joden en de zigeuners. Nu zijn het de moslims en eventueel ook nog de franstaligen. Het is triest, maar het hoort erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge weet heel goed dat ge dat niet kunt menen. Een veel groter probleem is volgens mij de obsessie met deze problematiek. Die zegt zeer veel over de kleinzielige, racistische aard van de mensen die zo in dit thema opgaan. Echt veelzeggend is dat. |
Als 600000 voor u een paar is dan is er inderdaad geen probleem....woon je er ook tussen?
|
56% van bruzzel stad is vreemdeling
|
Citaat:
Voor mij zijn moslims niet zo belangrijk of interessant. Als er problemen mee zijn, lost onze rechtstaat die op. Maar ik heb wel wat beters met mijn leven en tijd te doen, dan mij zo in te laten met waanbeelden over een bevolkingsgroep. Wie daar wel slachtoffer van wordt, heeft dat volledig aan zichzelf te danken. |
Dat 5% van de landgenoten bijna maandelijks in het nieuws komt met onfrisse zaakjes is een standbeeld waard ?
juwelier neergeknuppeld agente doorzeefd enz |
Citaat:
Dat is ook elders effectief gebleken. |
Citaat:
Maar nooit van Moslims. |
Citaat:
Problemen met allochtonen staan blijkbaar nog ver van uw bed. Als een dief in de nacht zal ook jij geconfronteerd worden met de moeilijkheden van allochtonen, zodra ze zich in heel Vlaanderen hebben genesteld. Je zal niet meer vredig over straat kunnen lopen en uw huis alleen achterlaten. Auto- en huisinbraken zijn hier schering en inslag. Autochtonen worden hier vaak op straat overvallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be