![]() |
Adam G is geen moordenaar.
Jawel, hij is vrijgesproken voor roofmoord, wel schuldig bevonden aan slagen en verwondigen met de dood tot gevolg.
dus, iemand 7 x met volle kracht met een mes steken, dat is niet de bedoeling om iemand te doden maar gewoon om je te verdedigen??? bron: http://www.hln.be/hln/nl/1273/MP3-mo...te-doden.dhtml |
8O Niet te geloven!
|
Citaat:
Nu eens zien hoeveel jaren die gaat krijgen. |
Citaat:
Hij kan voor slagen en verwondingen met de dood tot gevolg dezelfde straf krijgen als voor roofmoord ... Maar met z'n slagen en verwondingen is de diefstal precies vergeten ...:? Citaat:
|
Hij voelde zich vast gewoon zijn hele leven niet goed begrepen, en was bang toen Joe niet berooft wou worden, Adam dacht dat hij goed deed, dat is alles, dus heeft ie gewoon maar wat gaatjes in hem gemaakt, niet om hem te kwetsen, zeker niet om te doden, gewoon om zijn angst uit te drukken, want weglopen kon niet, hij had net gegeten. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vindt ge uw landgenoten achterlijk of zo? |
Citaat:
Het is godverdomme zij die hem niet straffen voor zijn daden!:bad-word: |
Citaat:
Maar goed, waarschijnlijk voel jij je beter geplaatst om over de schuldvraag te oordelen aangezien je enorm goed ingelicht bent over de zaak via de o zo objectieve media. |
Citaat:
Oh, dus jij bent beter ingelicht, wel, maak mij dan wijzer... |
Die juryleden zijn wschl bang dat er eens zigeuners op bezoek zouden komen.
|
Citaat:
maar iemand 7 x met een mes steken, dat is voor mij moord ja. de boodschap is duidelijk nu: als je gaat stelen, steek maar dood, je gaat er nauwelijks strenger voor gestraft worden. |
Is 30 jaar ook daadwerkelijk 30 jaar of loopt hij na 5 jaar weer op straat ?
|
Citaat:
|
Dus is het EVENGOED mogelijk dat ik gelijk heb 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
7 x gestoken met volle kracht geen enkel berouw. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou het? Ik heb meer vertrouwen in een objectieve 12-koppige jury die op de hoogte is van de feiten dan in 1 bevooroordeelde forumganger die zijn info haalt uit subjectieve mediabronnen. Maar als je je er beter door voelt door te denken dat je het beter weet, ga je gang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be