Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   CD&V verraders bevestigen kartelbreuk op nationaal en Vlaams niveau (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112407)

Pierette 23 september 2008 21:53

CD&V verraders bevestigen kartelbreuk op nationaal en Vlaams niveau

CD&V bevestigt kartelbreuk op nationaal en Vlaams niveau

Het kartel CD&V-N-VA houdt op Vlaams en nationaal niveau op te bestaan. Dat heeft CD&V-voorzitster Marianne Thyssen vanavond bevestigd na afloop van de algemene vergadering van CD&V in Zellik. De partij lijkt de pagina te hebben omgedraaid. Volgens voorzitter Thyssen heeft de partijtop de steun gekregen om de communautaire dialoog op te starten.

http://www.hln.be/hln/nl/1274/Land-i...s-niveau.dhtml

Al die tijd met het volk gerammeld, al die miljarden die verloren zijn.... nu één kliek met SP.A en OpenVLD :-o hopelijk komt de afrekening in 2009 definitief !!!

djimi 23 september 2008 22:09

De enige (mogelijkheid tot) 'definitieve afrekening' is volgens mij de onmiddellijke en onvoorwaardelijke invoering van de volkssoevereiniteit door middel van het Bindend Referendum Op Volksinitiatief, onmiddellijk gevolgd door de al even onvoorwaardelijke afschaffing van de monarchie, alsmede alle vervalsingsmechanismen die de 'démocratie �* la Belge' van in het prille begin inbouwde om te verhinderen dat de ware machtsbastions van dit land in gevaar zouden kunnen komen.

Vlamingen èn Walen zullen moeten leren voor één keer ècht solidair te zijn en elkaar na een gebeurlijke gezamenlijke gezellige klopjacht op de Saksen-Coburgs vrij te laten om eventueel voor elkaar te kiezen, of het op hun eentje te proberen.

Ofwel wordt het hier een 'Zwitserland aan de Noordzee', ofwel een 'disaster zone'.

'Het systeem' laat geen andere keuze meer toe.

Garry 23 september 2008 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3707598)

Het kartel CD&V-N-VA houdt op Vlaams en nationaal niveau op te bestaan. Dat heeft CD&V-voorzitster Marianne Thyssen vanavond bevestigd na afloop van de algemene vergadering van CD&V in Zellik. De partij lijkt de pagina te hebben omgedraaid. Volgens voorzitter Thyssen heeft de partijtop de steun gekregen om de communautaire dialoog op te starten.

Al die tijd met het volk gerammeld, al die miljarden die verloren zijn.... nu één kliek met SP.A en OpenVLD :-o hopelijk komt de afrekening in 2009 definitief !!!

Alleen maar redenen te meer om massaal VB te stemmen. Ik sluit een combin in deze tussen CD&V en NV-A volstrekt niet uit. Het CD&V bewijst hier zijn onbetrouwbaarheid aan Vlaanderen en het NV-a is, of was alleszins hun partner. Je wordt geëerd met wie je verkeerd. ONBETROUWBAAR dus. De terugtrekking van het NV-A komt om geloofwaardig te zijn 15 maanden te laat. Nu is en kan het enkel en alleen nog als een verkiezingspropaganda aanzien worden. NV-a is hier in werkelijkheid de allergrootste bedrieger. Ook al zou zelfs het NV-a ter goeder trouw zijn geweest, dan hebben ze een onvergeeflijke blunder gemaakt. Dus eender hoe, NV-A, de pot op. Ik hoop dat de Vlamingen dit manoeuvre, dat zo klaar is als een klontje maar dat tevens stinkt als de aller grootste fecaliput, mogen doorzien en het NV-A onvoorwaardelijk de rug mogen keren.

Vlaanderen, stop eindelijk met U te laten manipuleren door links hun verdeel en heers tactieken. Dat is mijn boodschap.

(hopelijk komt de afrekening in 2009 definitief !!!) Fout. Hopelijk wacht men niet tot 2009 om definitief af te rekenen. Dat afrekenen moet men NU doen.

Jos Verhulst 23 september 2008 22:28

Mijn diepste gevoel bij die volte-face van de CDV is en een van LELIJKHEID.

Wat is het bakkes van het verraad door en door lelijk.

Bwèk.

djimi 23 september 2008 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst (Bericht 3707666)
Mijn diepste gevoel bij die volte-face van de CDV is en een van LELIJKHEID.

Wat is het bakkes van het verraad door en door lelijk.

Bwèk.

Wij hebben een nieuwe Jeroen Bosch nodig, die zou er wel weg mee geweten hebben.

Overigens doen �*l die tronies van onze 'excellenties' die Pierette hier zo welwillend postte mij kokhalzen.

Wat valt er dan wel te lachen, eigenlijk?

Als de hel ècht bestaat, ziet ze er uit als op die foto met die vijf lachers, dat geef ik u op een blaadje.

Garry 23 september 2008 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 3707678)
Wij hebben een nieuwe Jeroen Bosch nodig, die zou er wel weg mee geweten hebben.

Overigens doen �*l die tronies van onze 'excellenties' die Pierette hier zo welwillend postte mij kokhalzen.

Wat valt er dan wel te lachen, eigenlijk?

Als de hel ècht bestaat, ziet ze er uit als op die foto met die vijf lachers, dat geef ik u op een blaadje.

Lakeien van het koningshuis.

In sommige landen zou de bevolking, die zo pertinent bedrogen werd, overgaan tot het lynchen van dat soort crapuul.

Garry 23 september 2008 22:56

Leterme verkoopt zijn ziel en zijn volk voor de premier post.

terzijde 23 september 2008 22:57

Weerspiegelt deze m.i. compleet voorspelbare afloop niet vooral een gebrek aan "belangstelling" onder het volk? Ik bedoel: er wordt in Brussel en op internet en in cafés en in verenigingen wel veel Vlaamsgezinde taal geroepen - en dat zal allemaal wel zeer gemeend zijn - maar verder dan dat gaat het ook niet. Iedereen heeft het ofwel te goed, ofwel te druk om *echt* voor zijn zaak te gaan. Tja, moet je volgens mij niet komen klagen dat de dingen zich niet politiek vertalen hoor.

Als je het mij vraagt worden staatsgrenzen zelden door volle magen hertekend.

djimi 23 september 2008 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door terzijde (Bericht 3707711)

Er is dus hoop? :-(

Garry 23 september 2008 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door terzijde (Bericht 3707711)
Weerspiegelt deze m.i. compleet voorspelbare afloop niet vooral een gebrek aan "belangstelling" onder het volk? Ik bedoel: er wordt in Brussel en op internet en in cafés en in verenigingen wel veel Vlaamsgezinde taal geroepen - en dat zal allemaal wel zeer gemeend zijn - maar verder dan dat gaat het ook niet. Iedereen heeft het ofwel te goed, ofwel te druk om *echt* voor zijn zaak te gaan. Tja, moet je volgens mij niet komen klagen dat de dingen zich niet politiek vertalen hoor.

Hangt er van af wat er in die volle magen zit. In het geval dat ze vol zitten met bier en dat het de magen zijn van voetbalcafétooglullers, zal je wel gelijk hebben..

Jazeker 24 september 2008 04:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 3707637)
De enige (mogelijkheid tot) 'definitieve afrekening' is volgens mij de onmiddellijke en onvoorwaardelijke invoering van de volkssoevereiniteit door middel van het Bindend Referendum Op Volksinitiatief, onmiddellijk gevolgd door de al even onvoorwaardelijke afschaffing van de monarchie, alsmede alle vervalsingsmechanismen die de 'démocratie �* la Belge' van in het prille begin inbouwde om te verhinderen dat de ware machtsbastions van dit land in gevaar zouden kunnen komen.

Vlamingen èn Walen zullen moeten leren voor één keer ècht solidair te zijn en elkaar na een gebeurlijke gezamenlijke gezellige klopjacht op de Saksen-Coburgs vrij te laten om eventueel voor elkaar te kiezen, of het op hun eentje te proberen.

Ofwel wordt het hier een 'Zwitserland aan de Noordzee', ofwel een 'disaster zone'.

Een kadertje erbij. Deze post verdient dat.

Jazeker 24 september 2008 04:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 3707678)

Ik denk dat die vandaag de dag zou worden genegeerd door de media. Tenzij hij schreinende taferelen van asielzoekers op kranen zou tekenen.

Vette Pois(s)on 24 september 2008 05:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 3707637)

Mijn steun hebt ge Djimi, maar ik vrees dat de media goed haar best zal doen om tegen te werken.

Jan Meuleman 24 september 2008 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3707709)
Leterme verkoopt zijn ziel en zijn volk voor de premier post.

Leterme is een CD&V-er

CD&V = Cons Diplomés & Verraders

Zwartengeel 24 september 2008 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 3707810)
Mijn steun hebt ge Djimi, maar ik vrees dat de media goed haar best zal doen om tegen te werken.

Daar hoef je niet voor te vrezen, dat is gewoon een zekerheid. Alles wat tegen het regime indruist wordt ofwel doodgezwegen ofwel de extreemrechtse hoek in geduwd.

Anna List 24 september 2008 08:23

Citaat:

prachtige foto (die van de 4 lachend), als ik het VB was, ik zou ze gebruiken in de campagne.

Vette Pois(s)on 24 september 2008 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3707977)
prachtige foto (die van de 4 lachend), als ik het VB was, ik zou ze gebruiken in de campagne.

Diene vijfde isda ni de zoon van Le pen?

maddox 24 september 2008 08:29

Leterme of Verhofstad, het lijkt erop dat ze net hetzelfde zijn, alleen is de naam anders.

Het zeepje oprapen voor DiRupo en zijn vazallen, in de hoop dat dezen nadien de kruimels gaan toewerpen.

Anna List 24 september 2008 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 3707983)
Diene vijfde isda ni de zoon van Le pen?

geen idee wie dat is .

maar die kan er gemakkelijk afgeretoucheerd worden hé

iemand ?

-=EXCALIBUR=- 24 september 2008 08:35

Citaat:

Met deze foto is alles gezegd. Daar kan zelfs Marec niet aan tippen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be