Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zou u een moslim-vriend(-in) kunnen hebben? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112422)

maf 24 september 2008 10:13

Zou u een moslim-vriend(-in) kunnen hebben?

Maakt voor mij niet uit.
Een vriend is een vriend.

Duvelke 24 september 2008 10:13

idd, ik heb vrienden die moslim zijn.
Wat is daar zo vreemd aan?

Anna List 24 september 2008 10:21

waarom niet ?

maf 24 september 2008 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3708192)
idd, ik heb vrienden die moslim zijn.
Wat is daar zo vreemd aan?

Ik had een collega die een vriend had die moslim was, en die werd door haar vriend altijd achtervolgd en af en toe eens afgetuigd omdat ze te vriendelijk met mij (en anderen op het werk) was.

HAMC 24 september 2008 10:26

Ik zit er niets mee in, als zij er ook niet mee inzit als ik ze uitlach als ze aan het bidden zijn naar hun onsterfelijk superwezen met bovennatuurlijke krachten. :rofl:

maf 24 september 2008 10:33

Hoe zou ik aan een moslim-vriend kunnen raken? Ik heb er nog nooit één ontmoet?

lantjes 24 september 2008 10:46

Daar heb ik nu eens echt geen behoefte aan...terwijl er toch atheïsten, katholieken, protestanten, boedhisten, een enkele hindoe, en zelfs aanhangers van het (Mongools) sjamanisme tussen zitten. Maar moslims? neen bedankt.

Zwartengeel 24 september 2008 10:50

Met een burka? Sorry, maar met mensen die nog niet eens hun gezicht aan mij durven te vertonen, kan ik op persoonlijk vlak in principe weinig beginnen.

Hoomer 24 september 2008 11:44

Heb tientallen moslimvrienden en vriendinnen gehad, maar dan wel in Marocco, spreek zelfs een mondje Arabisch. De vrienden die ik had in België zijn allemaal afgehaakt door de druk van hun omgeving, ze mochten niet met ongelovigen omgaan.

Mahalingam 24 september 2008 12:54

Mijn probleem met het bevrienden van Mohammedanen is: zodra het "Israël" woord valt blijken ze net zulke enge anti-semitische denkbeelden te hebben als een lid van het Stormfront.

mja 24 september 2008 15:52

Een moslimvriendin, ok, maar gene moslimvriend. Die gasten kunnen het gewoon ni laten om 'hoer' naar ons te roepen, maar als ze sex wille, komen ze toch Vlaamse meiskes ambeteren.

bentje 24 september 2008 15:53

partner of vriend?

Hoomer 24 september 2008 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3708213)
Ik zit er niets mee in, als zij er ook niet mee inzit als ik ze uitlach als ze aan het bidden zijn naar hun onsterfelijk superwezen met bovennatuurlijke krachten. :rofl:

Denkte nu echt dat die allemaal zitten te bidden, ga eens met een marocaanse naar bed je zal wel anders piepen, over een maand terug nog uitgenodigd geweest bij moeder 52 en dochter 30, die madammen lopen hier met een sjador op door het straat maar thuis? Nen decoltee tot hun navel.
Vergis u niet in marocaanse vrouwen 't zijn comedianten( ze moeten wel).

Derk de Tweede 24 september 2008 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 3708786)
Denkte nu echt dat die allemaal zitten te bidden, ga eens met een marocaanse naar bed je zal wel anders piepen, over een maand terug nog uitgenodigd geweest bij moeder 52 en dochter 30, die madammen lopen hier met een sjador op door het straat maar thuis? Nen decoltee tot hun navel.

Foto! 8-)

Jozef Ostyn 24 september 2008 18:06

Vrij domme vraag.

styllo_ben 24 september 2008 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mja (Bericht 3708773)
Een moslimvriendin, ok, maar gene moslimvriend. Die gasten kunnen het gewoon ni laten om 'hoer' naar ons te roepen, maar als ze sex wille, komen ze toch Vlaamse meiskes ambeteren.

*knip*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Bobke 24 september 2008 20:27

Geen enkel probleem ingeval het met die persoon klikt.
In de praktijk is de kans eerder klein dat zo’n vriendschap blijvend is vanwege de cultuurverschillen.
Ik denk trouwens dat de partner het eerst de relatie zou verbreken.

HAMC 24 september 2008 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 3708472)
Mijn probleem met het bevrienden van Mohammedanen is: zodra het "Israël" woord valt blijken ze net zulke enge anti-semitische denkbeelden te hebben als een lid van het Stormfront.

Zeg, en de Mohammedanen die zelf semieten zijn?

HAMC 24 september 2008 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 3708786)

Marrokaanse vrouwen zijn hete sletten bedoel je?

willem1940NLD 24 september 2008 23:27

Koran 5:51.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be