![]() |
Zou u een moslim-vriend(-in) kunnen hebben?
Maakt voor mij niet uit.
Een vriend is een vriend. |
idd, ik heb vrienden die moslim zijn.
Wat is daar zo vreemd aan? |
waarom niet ?
|
Citaat:
|
Ik zit er niets mee in, als zij er ook niet mee inzit als ik ze uitlach als ze aan het bidden zijn naar hun onsterfelijk superwezen met bovennatuurlijke krachten. :rofl:
|
Hoe zou ik aan een moslim-vriend kunnen raken? Ik heb er nog nooit één ontmoet?
|
Daar heb ik nu eens echt geen behoefte aan...terwijl er toch atheïsten, katholieken, protestanten, boedhisten, een enkele hindoe, en zelfs aanhangers van het (Mongools) sjamanisme tussen zitten. Maar moslims? neen bedankt.
|
Met een burka? Sorry, maar met mensen die nog niet eens hun gezicht aan mij durven te vertonen, kan ik op persoonlijk vlak in principe weinig beginnen.
|
Heb tientallen moslimvrienden en vriendinnen gehad, maar dan wel in Marocco, spreek zelfs een mondje Arabisch. De vrienden die ik had in België zijn allemaal afgehaakt door de druk van hun omgeving, ze mochten niet met ongelovigen omgaan.
|
Mijn probleem met het bevrienden van Mohammedanen is: zodra het "Israël" woord valt blijken ze net zulke enge anti-semitische denkbeelden te hebben als een lid van het Stormfront.
|
Een moslimvriendin, ok, maar gene moslimvriend. Die gasten kunnen het gewoon ni laten om 'hoer' naar ons te roepen, maar als ze sex wille, komen ze toch Vlaamse meiskes ambeteren.
|
partner of vriend?
|
Citaat:
Vergis u niet in marocaanse vrouwen 't zijn comedianten( ze moeten wel). |
Citaat:
|
Vrij domme vraag.
|
Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. |
Geen enkel probleem ingeval het met die persoon klikt.
In de praktijk is de kans eerder klein dat zo’n vriendschap blijvend is vanwege de cultuurverschillen. Ik denk trouwens dat de partner het eerst de relatie zou verbreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Marrokaanse vrouwen zijn hete sletten bedoel je? |
Koran 5:51.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be