![]() |
Olympische WC's in 2012 niet naar Mekka gericht, voor Islamieten - typisch POCO!!
De pocos hebben het weer voor mekaar gekregen. Nu gaan ze zelfs de toiletten in Londen herbouwen zodat ze niet naar Mekka gericht zijn, omdat dat voor islamieten beledigend zou zijn.
Allez, allez, die pocos - een mens schijt toch in eender welke richting?!! 8O Citaat:
|
Hé, dan gaat iedereen schijten naar het Spaghettimonster in het westen waar ik in geloof. Dat kan toch zomaar niet.
|
Citaat:
Nu, het is inderdaad niet de meest elegante oplossing die voorgesteld wordt: persoonlijk ben ik eerder te vinden voor het plan om alle openbare toiletten met een draaiend platform uit te rusten zodat iedereen met een joystick zelf kan bepalen in welke richting ie een bruine vriend uitknijpt. |
Citaat:
(volgens de laatste wetenschap grazen ze - en draaien ze dus vlaaien onder aardmagnetische oriëntatie-impuls). |
Citaat:
Ik dacht van Noord (hoofd) naar Zuid (darmgestel). De zwaartekracht trekt die drek normaal gezien recht naar beneden, maar sommige herkauwers maken er toch een sport van om echt hard te duwen, waardoor er dus een spetterende drolparabool ontstaat, die wel degelijk in gedachten Mekka volledig besmeurt. En dan spreken we nog niet over varkens, wier magnetische zintuig nog niet bestudeerd is. Van varkens is geweten dat ze heel intelligent zijn, dus we kunnen verwachten dat ook zij zich bewust naar Mekka richten om Islamieten te pesten. Heel de wereld en alle soorten moet samenwerken, er is geen reden waarom varkens vrijgesteld zouden moeten worden van hun plicht. |
Het verwondert me eigenlijk dat de Oerang Oetang ook niet op bedevaart naar Mekka gaat en gewoon alleen in die richting blijft schijten.
|
2
|
Citaat:
ze moeten wat dwars gaan zitten... maar een ronddraaiende wcpot met ingebouwd kompas is waarschijnlijk de enige échte oplossing. Je kan een hindu toch evenmin richting whatever laten zitten en inderdaad mijn FSM is ook niet gebrand om door producerende achterwerken te worden bekeken. |
Citaat:
Maar nu moet ge mij dringend excuseren want ik heb nog een hoop rare earth magneten te begraven in het veld van Boer Teun. |
Nu ja , die Britten bouwen dan tenminste nog openbare toiletten ... :roll:
Maar ja , die hebben dan ook nen George Michael in hun land ...:? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be