![]() |
Blauw ergeren
Ben ik de enige die zich blauw ergert aan krantenkoppen die tussen nieuwsartikelen ook het verloop van soaps aangeven?
Vandaag weer op www.krantenkoppen.be: Citaat:
en aan wat ergert U zich blauw? |
als je je er blauw aan ergert, waarom zet je dat dan in het rood? :?
|
Citaat:
Enfin, ik bedoel dus NEEN, je bent niet de enige. Vreselijk irritant. |
Citaat:
|
Citaat:
*) Mezelf, die zo stom is daar ook op te clicken |
aan...
*) de oude vent die net naast mij zat en die heel de tijd zuchtend en zenuwachtig zijn krant zat om te slaan *) al die woorden die met een "z" beginnen in de vorige zin *) het "tik"-geluidje dat een verkeerslicht maakt om blinden te helpen (:oops:) *) dat mijn eerste beker koffie al leeg is |
- het ondertitelen van Noord-Nederlandse programma's in Vlaanderen en van Vlaamse programma's bij de noorderburen
- dat films die in "bizarre" talen (Hongaars, Swahili, noem maar op... kortom: alle talen, behalve Nederlands, Frans, Engels en Duits) in Vlaanderen bijna steeds onder een Engelse titel worden geafficheerd. Als die titels dan toch vertaald moeten worden (quod non), waarom dan niet in het Nederlands? - mensen die de roltrap blokkeren Jaja, wat een heerlijk burgerlijk leven als dat je voornaamste ergernissen zijn ;-) |
Doe zoals ik: koop geen krant en teevee. Blijf je bespaard van een hele hoop onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem is trouwens een beetje dat je er bijna niet buiten kan: heel deze maatschappij is één en al onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
K&k is de nieuwe bijbel voor de mensheid ...;-) |
On topic:
Ik erger mij op dit moment blauw aan de juridische onzin die de laatste weken in de kranten verschijnt. Voorts erger ik mij blauw aan sommige forumgangers die, tegen het licht van de zon in - uiteraard niet gehinderd door hun manifest gebrek aan elementaire kennis, laat staan beleefdheid - de grootste rechts-radicale, racistische, idiote, mensonterende, non-sense uitkramen als ware het profeten... Voor het overige gaat alles goed met mij. |
Citaat:
:cheer: Goed gaan :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
"met dank aan Circe die deze topic opende" kan er niet af zekers? 8-) |
Citaat:
|
![]() :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be