![]() |
RTBF ploeg aangevallen door Mollahbeekse inboorlingen
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ochtonen.dhtml ------------------------------------ ZELFS worden uitgescholden voor VLAMINGEN??? Hoe erg kan het al niet wezen voor die RTBF mannen? Maarre: als "vlamingen" nu al een scheldwoord is geworden, kunnen we dan niet gedieskriemieneert zijn en schadevergoedingen beginnen krijgen van de Jozef? |
Heel erg... :rofl:
|
Dat verschijnsel waait over uit Nederland waar een cameraploeg ook de aandachtswijken niet meer inkan zonder gekogeld en bedreigd te worden.
Maar vergeet niet; dit komt omdat die jongeren geen kansen krijgen, gediscrimineerd worden en het slachtoffer zijn van onze maatschappij! Je moet die jongens vertroetelen; ze worden niet begrepen! Mamma en pappa spreken geen Nederlands en werken niet; ook onze schuld want wij hebben ze naar hier gehaald! Foei Foei toch en dan komen klagen over het gedrag van die kansloze mensen? Mag niet hoor Circe zo komt de fanfare van de weldenkenden weer langs! |
Vlaming ! :rofl:
|
Verdomme, zijn ze het woordje 'sale' voor 'flamand' toch niet vergeten te roepen zeker. Of is dit woord al zo doordrongen van negativisme dat 'sale' er zelfs al niet meer bij hoort ? Is het in de Franse taal al een pleonasme geworden ?
Die Franco-lingo-racisten, begot ! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het wel, voor u is dat het ergste scheldwoord wat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
En de gewelddadigheid in de ogen van die islamieten hé, niet te schatten. Zo venijnig en wreed. Kijk een moslim nooit in de ogen, ge beklaagt u dat. Ge krijgt daar nachtmerries van.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar circetje toch, arm schaap, waarom voel jij je gedicrimineerd ?8O |
Citaat:
ik bén gedieskriemieneert als mijn afkomst als scheldwoord wordt gebruikt. Hoe zou je zelf zijn als je wordt uitgescholden voor de afkomst van iemand anders? Wij mogen toch ook niet zomaar mensen gaan uitschelden voor "marokkaan"? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ge weet dat ge daar als witte een boete van 2500 euro voor kan krijgen met daarbovenop nog een schadevergoeding, je zou voor minder toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be