Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Explosief geweld : Far West toestanden in Molenbeek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112478)

Pierette 25 september 2008 11:47

Explosief geweld : Far West toestanden in Molenbeek

Man opgepakt na schietpartij tussen automobilisten in Molenbeek

In de Brusselse gemeente Molenbeek is gisteravond een man opgepakt die tijdens een ruzie tussen automobilisten een vuurwapen had gebruikt en ook enkele politieagenten onder vuur had genomen. Een persoon werd daarbij door een kogel in de knie geraakt maar verkeert niet in levensgevaar. Dat werd vandaag vernomen bij het parket van Brussel.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olenbeek.dhtml

deze Amerikaanse toestanden worden de normaalste zaak hier bij ons...

je zal maar shoppen met de kids in een straat waar de kogels je om de oren vliegen...

die prachtige multikul toch

maf 25 september 2008 11:56

Ik vind dat racistische commentaar.

lantjes 25 september 2008 12:02

Racistisch? waarom? Ridouane klinkt toch niet echt Vlaams of Frans ? 't Kan verkeren natuurlijk....

maf 25 september 2008 12:04

't Moet weer de schuld van de multikul zijn.

Anna List 25 september 2008 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maf (Bericht 3710016)
't Moet weer de schuld van de multikul zijn.

Brussel �*s toch multicultureel ?!

eno2 25 september 2008 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3710018)
Brussel �*s toch multicultureel ?!

En dan?

eno2 25 september 2008 12:07

Dat ziet er volgens mij meer een GermaanseTweetonner uit.

Bhairav 25 september 2008 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 3710023)

SSshhht! Niet zo luid...:x

Pierette 25 september 2008 12:10

Jihad-actie Molenebeek : Vuile Vlamingen aangevallen door

RTBF-reporter Jean-Claude Defossé en zijn cameraploeg zijn eergisteren belaagd door een dertigkoppige groep jonge allochtonen in Molenbeek. Na de opnamen in een moskee voor het actualiteitenprogramma Questions �* la Une over moslimexecutieve, merkte de televisieploeg dat hun autoruit was ingeslagen en duur materiaal was gestolen. Kort nadien werden ze belaagd door een groep jonge Marokkanen die de ploeg begon te duwen, slaan en beledigen.

"Ze riepen ons dingen toe als 'hoerenjongen', 'racisten' en zelfs 'Vlamingen'", vertelt Defossé. " bron : DE MORGEN "

Het wordt in sommige steden wel heel erg zo te lezen ... de politie kan het nu al niet aan, hun borstkassen worden opengereten met stanleymessen, valse klachten ( zaak Debie ) met valse getuigen en linkse rechters.... corrupte minister Dewael, Koekoekaffaire, orgieeen, kabinetmedewerkers.... :roll: aiaiai

eno2 25 september 2008 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3710034)
RTBF-reporter Jean-Claude Defossé en zijn cameraploeg zijn eergisteren belaagd door een dertigkoppige groep jonge allochtonen in Molenbeek. Na de opnamen in een moskee voor het actualiteitenprogramma Questions �* la Une over moslimexecutieve, merkte de televisieploeg dat hun autoruit was ingeslagen en duur materiaal was gestolen. Kort nadien werden ze belaagd door een groep jonge Marokkanen die de ploeg begon te duwen, slaan en beledigen.

"Ze riepen ons dingen toe als 'hoerenjongen', 'racisten' en zelfs 'Vlamingen'", vertelt Defossé. " bron : DE MORGEN "

Het wordt in sommige steden wel heel erg zo te lezen ... de politie kan het nu al niet aan, hun borstkassen worden opengereten met stanleymessen, valse klachten ( zaak Debie ) met valse getuigen en linkse rechters.... corrupte minister Dewael, Koekoekaffaire, orgieeen, kabinetmedewerkers.... :roll: aiaiai

Ik zei al dat je die enclave beter laat bewaken door Nederlandse beveiligingstroepen. Succes verzekerd.

goodwill 25 september 2008 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3709963)
In de Brusselse gemeente Molenbeek is gisteravond een man opgepakt die tijdens een ruzie tussen automobilisten een vuurwapen had gebruikt en ook enkele politieagenten onder vuur had genomen. Een persoon werd daarbij door een kogel in de knie geraakt maar verkeert niet in levensgevaar. Dat werd vandaag vernomen bij het parket van Brussel.

je zal maar shoppen met de kids in een straat waar de kogels je om de oren vliegen...

Beste pierette,

welke constructieve oplossing(en) stel jij voor?
opm: natuurlijk enkel legale oplossingen; we zitten niet in het middenrijk,he

Anna List 25 september 2008 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 3710023)

je schrijft je mooi in in franstalige terminologie eno ... bij een woordkunstenaar als jij, lijkt me dat geen toeval

waarom schreef je niet Romaanse ?

Anna List 25 september 2008 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3710034)

t is niet de eerste keer dat Defossé moet gaan lopen :lol: een provocatief tafelspringertje, als je t mij vraagt

eno2 25 september 2008 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3710072)
je schrijft je mooi in in franstalige terminologie eno ... bij een woordkunstenaar als jij, lijkt me dat geen toeval

waarom schreef je niet Romaanse ?

Ik vind Romaanse tweetonners toch noch net iets eleganter. Ja, net iets eleganter. Janet zelfs.

Anna List 25 september 2008 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 3710077)
Ik vind Romaanse tweetonners toch noch net iets eleganter. Ja, net iets eleganter. Janet zelfs.

ik had het over Brüßel vs Bruxelles ...

eno2 25 september 2008 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3710081)
ik had het over Brüßel vs Bruxelles ...

Ik vrees dat we langs elkaar heen platen draaien.

Fallen Angel 26 september 2008 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3709963)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olenbeek.dhtml

:lol:

Grappig hoe elk incident goed is voor een verstokte blokker om te kunnen afgeven op de multiculturele samenleving.

De foto's die je gaf zijn van een Amerikaanse 'schoolshooter'.
En misschien spijtig voor u maar het was wel degelijk een 'blanke' net zoals HVT en de laatste schutter in Zweden.

goodwill 26 september 2008 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door goodwill (Bericht 3710052)
Beste pierette,

welke constructieve oplossing(en) stel jij voor?
opm: natuurlijk enkel legale oplossingen; we zitten niet in het middenrijk,he

Pierette, ben je er nog?

PollyCorrect 26 september 2008 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maf (Bericht 3709993)
Ik vind dat racistische commentaar.

"400 kijklustigen
De schutter, een zekere Ridouane, kon worden overmeesterd door een burger. Zijn arrestatie werd gadegeslagen door zo'n vierhonderd nieuwsgierigen."

PollyCorrect 26 september 2008 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3712363)
:lol:

Grappig hoe elk incident goed is voor een verstokte blokker om te kunnen afgeven op de multiculturele samenleving.

De foto's die je gaf zijn van een Amerikaanse 'schoolshooter'.
En misschien spijtig voor u maar het was wel degelijk een 'blanke' net zoals HVT en de laatste schutter in Zweden.

400 kijklustigen
De schutter, een zekere Ridouane, kon worden overmeesterd door een burger. Zijn arrestatie werd gadegeslagen door zo'n vierhonderd nieuwsgierigen.

wat een racisten, die 400 kijklustigen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be