Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Islamieten vallen homo-feest in Sarajevo aan: 8 zwaar gewonden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112486)

C2C 25 september 2008 12:56

Islamieten vallen homo-feest in Sarajevo aan: 8 zwaar gewonden

Wahhabieten - dat zijn die met de meest gewelddadige blik in hun ogen - hebben in Sarajevo een homo-festival aangevallen en gewonden gemaakt:
Citaat:

Eight injured in Muslim attack on gay festival in Sarajevo

A homophobic mob, some wearing long beards and chanting Muslim slogans, has attacked participants in a gay festival in Bosnia.

People were dragged from cars and others were beaten in the streets of Sarajevo last night by hooded youths chanting Allahu akbar (God is Greatest).

The police said one of their officers and two local journalists were among at least eight people injured.

Three of the mob, thought to be followers of the Wahhabi sect of Islam, were arrested.

Reuters reported that a Danish national was seriously injured.

Violence flared as people left the opening event of the festival at Sarajevo's Art Academy.

Sarajevo Queer Festival has angered some Muslims in the country as it coincides with Ramadan, a month-long religious observance.

Croat and Serb leaders also expressed their displeasure at gay people holding such an event.

The Festival, the first of its kind in the country, began yesterday and ends on September 27th.

Posters appeared on the streets of Sarajevo earlier this month proclaiming "Death To Gays" and imams have spoken out, claiming that homosexuality is immoral and contrary to the Koran.

Bosnia and Herzegovina is a potential candidate country for EU membership.

If admitted it would have the largest Muslim community of any member state.

The adherents of the Wahhabi sect make up a small section of Muslims in Bosnia.

Recent figures indicate that 40% of the population are Muslims, 31% are Orthodox Christians and 15% are Roman Catholics.

There is an equal age of consent but discrimination on the grounds of sexual orientation is "widespread" according to the EU.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7634901.stm
Voor wie moeten we het nu opnemen? Voor de gewelddadige islamieten die homosexuele elkaar-in-de-anus-groetende mensen aanvallen? Of voor de piemelfriemelaars die we uiteindelijk toch ook niet echt kunnen luchten?

Piemelfriemelaars hebben van die glazige, vriendelijke oogjes. Wahhabieten hebben zo echt van die wrede, kwaadaardige ogen. Wie zal het worden?

HAMC 25 september 2008 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3710135)
Wahhabieten - dat zijn die met de meest gewelddadige blik in hun ogen - hebben in Sarajevo een homo-festival aangevallen en gewonden gemaakt:

Voor wie moeten we het nu opnemen? Voor de gewelddadige islamieten die homosexuele elkaar-in-de-anus-groetende mensen aanvallen? Of voor de piemelfriemelaars die we uiteindelijk toch ook niet echt kunnen luchten?

Piemelfriemelaars hebben van die glazige, vriendelijke oogjes. Wahhabieten hebben zo echt van die wrede, kwaadaardige ogen. Wie zal het worden?

:cheer: LOL :cheer:

Patsy Stone 25 september 2008 15:04

Citaat:

Homoseksuele vrouwen friemelen niet aan piemels en groeten elkaar niet in de anus.

Als dit humor moet voorstellen, is het maar een povere poging...

Gezond Vlaanderen 25 september 2008 15:10

Nou ja, ze zijn beiden extreem: de moslims hun obsessie door hun godsdienst en de homo's met het draaien van hun anus in het rond...dat moet wel slecht aflopen!

HAMC 25 september 2008 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 3710345)
Nou ja, ze zijn beiden extreem: de moslims hun obsessie door hun godsdienst en de homo's met het draaien van hun anus in het rond...dat moet wel slecht aflopen!

Die hebben elkaar als het ware gevonden. :)

SirGalahad_ 25 september 2008 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone (Bericht 3710335)
Homoseksuele vrouwen friemelen niet aan piemels en groeten elkaar niet in de anus.

Bron?

Diplomatius 25 september 2008 15:39

Ik ben al even niet meer op dit forum geweest, maar ik meen me toch een tijd te herinneren waarin dit soort posts gewoonweg verwijderd werd en banpunten vlotjes werden toebedeeld... Is er iets veranderd, of begrijp ik de humor van C2C gewoon niet ???

HAMC 25 september 2008 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius (Bericht 3710418)
Ik ben al even niet meer op dit forum geweest, maar ik meen me toch een tijd te herinneren waarin dit soort posts gewoonweg verwijderd werd en banpunten vlotjes werden toebedeeld... Is er iets veranderd, of begrijp ik de humor van C2C gewoon niet ???

Misschien.

C2C 25 september 2008 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ (Bericht 3710377)
Bron?

Lol.

duveltje382 25 september 2008 16:37

Ook anti homo's dienen met respect behandeld te worden,mensen hebben het recht om voor hun geloof uit te komen,eerder wat de moderators hier van denken
Meestal zijn de moderators te jong om het volle moderatorschap op hun te nemen ;-)

Patsy Stone 25 september 2008 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ (Bericht 3710377)
Bron?

http://www.vrouwen_hebben_geen_penis.com

:roll:

C2C 25 september 2008 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone (Bericht 3710605)

Vrouwen hebben ook meestal geen werkende websites. :lol:

Diplomatius 25 september 2008 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone (Bericht 3710605)

/STRIJK

:rofl:

hurricane 25 september 2008 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3710347)
Die hebben elkaar als het ware gevonden. :)

Hun ideale houding is in alle geval complementair ;-)

Vlaams-nationalist 25 september 2008 17:08

Citaat:

Ga eens op een ander wenen. De tweede topic die ik open vandaag en de tweede keer jouw belachelijk commentaar over mensen die niet geloven in jouw utopie alles-kan-alles-mag-behalve-een-afwijkende-mening wereldje. Oprotten zou ik zo zeggen...

Diplomatius 25 september 2008 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 3710632)
Ga eens op een ander wenen. De tweede topic die ik open vandaag en de tweede keer jouw belachelijk commentaar over mensen die niet geloven in jouw utopie alles-kan-alles-mag-behalve-een-afwijkende-mening wereldje. Oprotten zou ik zo zeggen...

Tiens, jij bent dan een dubbelnick van C2C ?

Ik zeg overigens helemaal niet dat alles kan en alles mag behalve een afwijkende mening... Ik heb alleen een bloedhekel aan hetgeen C2C (of jij dus blijkbaar) hiermee tracht te bereiken...

Mijn mening wijkt dus net zozeer af van de jouwe als de jouwe van mij. Met dien verstande dat mijn mening waarschijnlijk gedeeld wordt door mensen met net iets meer intellectuele eerlijkheid als jij.

Voor het overige rot ik op wanneer ik daar zin in heb. En voorlopig amuseer ik me nog net te goed met jou, dus blijf ik nog wel even in deze topics hangen... ;-)

alice 25 september 2008 17:37

Tja...homoseksualiteit komt in de moslimwereld veel voor hoor dus misschien waren ze boos omdat die mensen mogen wat zij niet mogen; zijn wie je bent?
Nergens ter wereld komt homoseksualiteit zo veelvuldig voor trouwens als in moslimlanden; niet voor niets staat vooral Egypte bekend als het Mekka voor Westerse moslims! Nogal hypocriet dus!

Uh-Huh 25 september 2008 17:40

Citaat:

:lol:

Ik zie hier toch wel een positieve evolutie in: beide soorten zullen uitsterven omdat ze zich niet gaan kunnen voortplanten. Bij de piemelfriemelaars is de reden daarvoor overduidelijk en de Wahhabieten zullen te lang en te veel in de gevangenis zitten of zichzelf (of belangrijke lichaamsdelen) opblazen.

Dus u zal zien dat het allemaal nog wel inorde komt...

Dixie 25 september 2008 17:43

Citaat:

blijkbaar lees het forumreglement voor je erover kankert

Vlaams-nationalist 25 september 2008 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius (Bericht 3710657)
Tiens, jij bent dan een dubbelnick van C2C ?

Ik zeg overigens helemaal niet dat alles kan en alles mag behalve een afwijkende mening... Ik heb alleen een bloedhekel aan hetgeen C2C (of jij dus blijkbaar) hiermee tracht te bereiken...

Mijn mening wijkt dus net zozeer af van de jouwe als de jouwe van mij. Met dien verstande dat mijn mening waarschijnlijk gedeeld wordt door mensen met net iets meer intellectuele eerlijkheid als jij.

Voor het overige rot ik op wanneer ik daar zin in heb. En voorlopig amuseer ik me nog net te goed met jou, dus blijf ik nog wel even in deze topics hangen... ;-)

Een dubbelnick van C2C?! :lol: Over het intellectuele noch over eerlijkheid heb ik lessen van jou te leren.

Mijn punt was eigenlijk gewoon dat ik twee topics opende (op klikte dus, niet "startte" :roll: ) en dat ik 2 keer een wat 'wenerige' reactie van jou kreeg. Dus doe me een plezier, als je hier blijft discussieer dan inhoudelijk i.p.v. te beginnen zaniken en huilen over 'extreem-rechtsen', hun 'beperkte vrijheid van meningsuiting' en weet ik veel wat nog voor andere bullshit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be