![]() |
Nieuwe start!!!
Ok, 't is misschien al mijnen derde draad ofzo vandaag maar er moet hier duidelijk ingegrepen worden.
Jazeker, Anna List en Zwartengeel (en waarom zij juist, ma soit) op enen dag, das een beetje teveel van't goede. Vandaar, hier is actie vereist en je mag eens twee keer raden van wie die weer moet komen... Wat doen we? We blijven weg uit het politieke gedeelte alhier. Ge weet toch zelf ook dat dat allemaal niks uithaalt. Eindeloos gediscussieer, niemand wordt iets wijzer en uiteindelijk blijft ieder bij zijn standpunt terwijl de draad zachtjes afdaalt naar pag 2 en er verder niemand nog iets over zegt. Bovendien mondt dat eindeloze gediscussieer nogal gemakkelijk in ruzie uit. En daar is niemand blij mee. Dus; doe zoals ik, hou uw politieke mening voor uzelf en kom gewoon wat lullen in K&K. Waals, Vlaming, rechts, links, Marokkaan, Turk, boven, onder,.... hier maakt dat allemaal niet uit. Praktisch geen last van de mods (of je moet 382 in je nick hebben staan) en zelden of nooit ruzie. En je kan over alles lullen, zolang het maar niet over politiek is. En geef nou toe; wat is er oninteressanter dan forummen over politiek? Doen!! |
Jammer dat het er hier soms ook al serieus aan toegaat :?
|
Ma hey, laat dit uw mening niet herzien eh ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ze aan flarden spammen, nog beter! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In den beginnen des jaar des Heer 2007 zag ik een eenzame spammer zitten in k&k, en dacht, ik ga deze mens verlossen uit zijn eenzaamheid ;-) Dus wie heeft hier een goed hart? :-P |
Seg Dronkoers, ik vroeg me onlangs af (soms ben ik heeel stoned ja) of jij je 'handtekening' (die ;-) -smiley) iedere keer gewoon typt of dat je op het smiley-tje aan der rechterkant klikt.
Niet dat ik er van wakker heb gelegen, maar het begint toch stilaan te wringen... Breng eens uitsluitsel aub. |
Citaat:
Op den duur is dat irritant om er naar te kijken eh :-D |
Citaat:
Jij hebt vooral een goeie lever, dat wel. :cheer: |
Ik heb de laastste tijd gemerkt dat ik die :wink: smiley ook nogal veel gebruik... moet ik daarvoor nu auteursrechten aan dronkoers betalen? Zo ja , mag dat dan eventueel ook in flessen grenadine? ;-)
|
Citaat:
Dat probleem is ook alweer de wereld uit. :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zal u wel geloven... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be