![]() |
Een zekere doelgroep blijft over
1 Bijlage(n)
Met veel spijt zie ik hoe knuppel, kortaf, jazeker, zwartengeel, anna list en zovele andere waardevolle posters afscheid hebben genomen van dit forum.
Een zinvolle discussie lijkt me hierdoor op dit forum onmogelijk geworden. K&K is het enige dat zal overblijven, maar daarvoor ben ik geen lid geworden van een politiek forum. Lomeanor verlaat dus ook het podium. |
hm, ik voel me geen belgicist maar ik heb hier toch nog niets gezien dat mij schaadt hoor....
|
Hersenloze belgicist ?
Ikke ? 8-) |
Citaat:
|
ZEG!!!!!!!!!!
Hier blijven allemaal. Anders heb ik ook geen reden meer om nog naar hier te komen :cry: :cry: |
Citaat:
En over welke eenzijdige acties vd moderatie heb je het nu ?? |
Citaat:
Dat al jouw genoemde "waardevolle" posters, rabiate separatisten zijn, zal wel "toeval" zijn zeker ?? :roll: |
ik snap ook niet goed waar het over gaat.
m.i. is hier altijd neutraal omgegaan met flaminganten en belgicisten. Zelf flamingant zijnde ben ik nog nooit benadeeld. Wat wél zo is, is dat er totaal irrationeel wordt omgegaan met het zogezegde "antisemitisme", wat vaak (en doelbewust?) wordt verward met anti-zionisme. |
Jezus zeg, wat een overgedreven gedoe allemaal! :-o
Ik ben overigens eens benieuwd in hoeverre de zogenaamde "forumverlatende posters" dat ook daadwerkelijk doen en niet terug komen posten onder een andere nick. Ik heb ook al waarschuwingen en berispingen gehad van de mods, moet ik het hier dan ook afbollen of zo? |
Overigens lomeanor, bedankt om mij tot de doelgroep van "hersenloze Belgicist" te rekenen.
Het ga je goed jongen! Ik zal hier nog wel even "hersenloos" zitten doen... :roll: |
Ik blijf, nah!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben toch echt ne vuile kapitalist he? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, gij vertrouwd mij met kasteelbier? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be