![]() |
australische jongens verkrachten stervend meisje
Citaat:
Als mijne zoon dit ooit doet die maak ik met mijn eigen handen kapot! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even een kort voorbeeldje : mijn schoonouders hebben 4 kinderen, zijn een nogal streng katholiek gezin. Drie van hun kinderen geen probleem en eentje besluit te experimenteren met drugs onder invloed van kamaraden. Een hoop problemen. Verkeerde opvoeding ? Nee hoor, absoluut niet. Zoals ik al zei er spelen dikwijls andere zaken mee.
|
Citaat:
Moest één van mijn dochters ooit verkracht worden, dan word ik een genadeloze jager op de verkrachters. Na zo iets stop de beschaving en terecht, zo iets kan niet bestraft worden met een paar jaar jeugdinstelling. |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kitty_Genovese Dit gaf aanleiding tot de studie in de sociale psychologie van het 'bystander effect' en de diffusie van verantwoordelijkheid. De vraag kan gesteld worden in hoeverre het hier om een cultureel fenomeen van onze 'westerse' beschaving gaat. Als we niet verder geraken dat de oorzaak op het 'individueel' niveau te zoeken hebben we weinig bij te leren. Velen denken van zichzelf dat zijzelf wel zouden geholpen hebben. Zo weinig kent de mens zichzelf. |
Citaat:
|
Citaat:
3BN om U te dienen...;-) |
Of hoe een meisje op korte tijd verscheidene keren slachtoffer kan worden (van een ziekte, een vechtlustig wicht, psychopatische jongegasten, voorbijgangers die doen alsof ze niet bestaat, en ziekenhuispersoneel dat in slaap lijkt te zijn gevallen).
:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het mes dat ik zou gebruiken zal zeker geen zwitsers zakmeske zijn. Daar ik ook ex-zeeman ben, ken ik wel andere middelen en manier om hem tot beter inzicht te brengen en te laten ondervinden wat het is om pijn te moeten lijden tot je laatste ogenblik in het leven. |
Citaat:
|
please tell me dat dit bericht een hoax is :?
|
Citaat:
Citaat:
Of waar onze beschaving toe in staat is. |
Ziekelijk. Opsluiten en sleutel weggooien.
Citaat:
|
Ter verdediging van de Alice Springs bewoners, toch even aanstippen dat hun stad en andere overspoeld wordt met alcoholische aboriginals die de drooglegging in hun eigen streek ontvluchten:
Citaat:
Verder kan ik geen Australische bron voor het verhaal vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be