![]() |
Koppen: jong en gek van politiek
Iemand gisteren Koppen gezien op TV1?
http://www.een.be/televisie1_master/...ek/index.shtml 3 jongeren vertellen waarom ze aan politiek willen doen. Gianni Boone zat vroeger bij het VB, nu LDD. Sam van de Putte is een dikke homo en zit bij SP.A en Britt Schouppe (verre verwant van) zit bij CD&V. De arrogantie droop er bij deze mensen vanaf. Sam zuchtte eens verwijfd en zag zichzelf wel als Vlaams Parlementariër, Gianni net niet als een 2e De Decker en Britt... dat ben ik zelfs al vergeten, ik dacht dat ze misschien premier wou worden. Is dit het niveau van onze nieuwe generatie politici? Wat een parvenus! Dat wordt dus nóg erger dan nu. |
Ach ze zijn nog jong en zullen/moeten nog veel leren.
PS. Die ouwe van dage over LDD:van jullie moet ik geen papiertje hebben, want jullie kunnen niks anders dan zagen en klagen :lol: :thumbsup: |
Citaat:
En dat terwijl ik daar binnen vijftien jaar zal zitten verdorie! :evil: |
Citaat:
Ik zal een bekwame kabinetschef wel kunnen gebruiken, daar in de 16. |
Citaat:
:cheer: Kabinetchef Appl... C! :cheer: :-D |
Citaat:
|
Heb het ook gezien.
"Wat een zielige mensen" zaten wij hier voor de tv te zuchten. Veel ego, weinig verstand. Als dat onze toekomstige generatie is zal er niet veel verbeteren...:roll: |
Citaat:
|
:lol:
|
Citaat:
Anderzijds is het m.i. inderdaad zo dat sommigen tegenwoordig VEEL te jong parlementslid, schepen of zelfs minister worden. En sommigen bovendien enkel en alleen omdat ze zoon of dochter van zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, en de mensen uitlachen die op u gestemd hebben. |
Citaat:
Oh ja, en ook nog veel handjes schudden. Ernstig: een minister die er echt iets van wil maken heeft HEEL veel te doen. |
In alle ernst, een politieke carrière is zowat het laatste wat ik voor mezelf zou willen.
|
Citaat:
Ik wel, moest ik er niet veel voor hoeven te doen, niet over straat lopen met flyerkes, stemmen ronselen, maar direct veel van m'n tap kunnen maken :-D |
Citaat:
|
Een carriere in de prive industrie lijkt me interessanter. En uw bijdrage aan de maatschappij is ook veel groter.
Gij schept toegevoegde waarde, en het overheidsapparaat maakt het op (op een zeer inefficiente manier). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be