![]() |
CD&V lafaards verliezen 40% van hun kiezers
Volgens recente peiling verliezen de vuile tsjeeven veertig procent van hun kiezers.
![]() ![]() Verraad wordt gestraft... naar welke partij gaan die stemmen, zeker niet VLD.... wie waagt zich aan een voorspelling ? 2009 om te beginnen.... bron : teletext VRT kranten |
Waar leest u dat? Ik vind daar niks van terug. Linkje?
Nuja, ik verschiet daar niet van hoor. |
Citaat:
:cheer: http://teletekst.een.be/tt_een.php?p...=0&s=1&r=0&x=1 :cheer: :vlaander: pagina 14 + subpag. :-D morgenochtend op gva en hbvl |
niet laf , gewoon tjeef
|
we zien da wel bij de volgende verkiezingen...
|
Citaat:
|
Dit is vrij erg.
Na alle verraad, het gebruiken van nva, de inconsequenties, het breken van alle beloftes, het non beleid tot nu toe ... hoe kan je uitkomen op een verlies van amper 40 % van je kiezers ? Waarom blijven die andere 60 % in godsnaam zitten waar ze zitten ? Hopen die soms dat er alsnog woord gehouden zal worden na het Congres dat die mannen gaan houden ? Werkt de verzuiling en de gewoontestem nog door ? Liggen die er toch niet echt wakker van ? Zijn ze geïndoctrineerd ? mvg. sint ignacius |
Citaat:
Geen enkele partij heeft belang bij verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens dat soort peilingen vroeger haalde JMDD nog niet eens de kiesdrempel. We weten nu wel beter. |
Citaat:
Maar we besluiten er nu al uit dat het er zowel voor u als voor mij goed uitziet, juist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand heeft gesteld dat mensen niet wakker liggen van andere problemen. Alleen heb ik onderstreept dat in België de oplossing voor sociaal-economische problemen juist bij het communautaire gelegen is. De energiefactuur is trouwens geen landelijk probleem, maar wel een verschijnsel waarmee we in heel de wereld geconfronteerd worden. |
Citaat:
|
zelfs met een grote foutmarge is deze peiling toch hoopgevend.
http://www.gva.be/nieuws/politiek/de...-EFE9C1B9E07B} |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be