![]() |
De rode driehoek.
Ik heb er nog nooit op geklikt, u wel?
Ik zie de noodzaak niet, ik bedoel maar, als er iemand iets post over mij of tegen mij dat beledigend is, wie ben ik dan om daar op te reageren. Als het van zo'n orde is dat de poster er moet voor gebanned worden, dan zal die zonder de driehoek ook wel gebanned worden zeker. Of lezen de mods de draden hier niet misschien? |
Heb er nog nooit op geklikt, en ben dat ook nooit van plan.
|
Neen, ze lezen niet alles.
In het algemeen zullen mods persoonlijke aanvallen en beledigingen enkel sanctioneren na protest van de geviseerde. Iedereen moet dus voor zichzelf uitmaken of (en in welke gevallen) hij de aan hem/haar gerichte persoonlijke aanvallen en beledigingen meldt of niet. Wie dat niet doet moet echter nadien niet komen bleiten dat de mods partijdig zijn en zijn/haar stoute posts wel knippen. Bottomline is echter: het is hier verdorie maar een discussieforum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook discriminatie teelt hier weelderig |
Citaat:
Geef anders eens links naar de zware beledigingen tegen jou die niet gesanctioneerd werden. Dat de mods zouden discrimineren slaat nergens op. Ze weten helemaal niet wie hier rijk of arm is. |
Citaat:
Een klein voorbeeldtje mss (iedere mens heeft zijn eigen gevoelig snaren liggen ) http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=25 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is zo omdat ik het zeg,dat is niet altijd zo hoor,soms kwets je mensen erg diep zonder dat je het beseft Dus ik stel voor om in normale discusies geen k&k het jij of nicks te laten,en enkel te spreken/schrijven over het onderwerp |
Citaat:
niet omdat vervoegingen beledigen zijn, maar omdat lachen zijn ! |
Oef, ik ben niet de enige!
|
Citaat:
oef, ik zijn niet de enige ! :-P |
Citaat:
|
ik heb daar al op geklikt om mijn eigen gescheld te rapporteren, zoveel berouw had ik.
|
jij hebt mij net ontzettend hard doen lachen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be