moser |
27 september 2008 10:57 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves38
(Bericht 3713241)
Zou eens graag willen weten wat de mensen hierover denken.
|
Toen ge op verzenden klikte heeft het nog geen 2 seconden geduurd voor uw woorden voor de ganse planeet leesbaar waren , dat lijkt me toch redelijk vrij , zeker wetende dat ge gelijk welke onzin had kunnen typen en het had sowieso toch op mijn en ieders scherm verschenen.
Velen weten of beseffen dat niet , maar dat is een ongelooflijke luxe waar heel veel mensen op deze aardkloot alleen maar kunnen van dromen. En dat is dan nog maar 1 vrijheid. Als ik vandaag zin heb om 500 euro op een voetbalmatch te zetten , dan kan ik dat. Als ik zin heb om over straat te lopen met een knalroos t-shirt waarop "leve moser!" staat , dan kan ik dat. Als ik zin heb om vandaag een ganse dag op een bankske in het park naar de vogeltjes te kijken en geen klop te doen , dan kan ik dat. Enzov....
Als wij niet vrij zijn , bestaat vrijheid niet. Maar vrijheid is geen synoniem van "regelloosheid" en het zijn vaak degenen die pleiten voor een "regelloze" samenleving die vooral de vrijheden van anderen niet willen respecteren , maar vooral uitsluitend aan hun eigen vrijheid denken.
|