Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het Pi-forum stinkt gelijk een beerput. Leve het niveau! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=1127)

Bavo 12 december 2002 23:19

Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!

Knuppel 13 december 2002 00:06

Er staat hier een heel forum vol om te lezen. Dat was toch wat je kwam doen hier? :P

Maar als je ook nog wat anders vertelt dan wat je over een andere forum denkt, geef je ons tenminste iets om op te kunnen reageren. :wink:

odul 13 december 2002 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bavo
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Beste Bavo,als het PI-Forum "stinkt" gelijk uw sokken,okkels of onderbroek,geef je duidelijk te kennen, dat U van die fora geniet.
Anders zou je die "geur" niet opzoeken. :roll:

Tarzan 14 december 2002 18:33

Mijn beste Bavo....hier nog niets geroken zulle........

Truder 16 december 2002 18:53

Citaat:

Hahaha zei de pot die de ketel verweet..........

Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus :mrgreen:

Knuppel 16 december 2002 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door intruder
Citaat:

Intruder, waarom ben jij eigenlijk de enige van PI die hier nog af en toe eens langs komt?
Wat was/is er mis met dit forum dat sommigen hier wel even een kijkje kwamen nemen maar algauw terugvielen op hun "oude" en duidelijk meer geliefde stek?

Truder 17 december 2002 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Citaat:

Intruder, waarom ben jij eigenlijk de enige van PI die hier nog af en toe eens langs komt?
Wat was/is er mis met dit forum dat sommigen hier wel even een kijkje kwamen nemen maar algauw terugvielen op hun "oude" en duidelijk meer geliefde stek?

Dat is eigenlijk een goede vraag, ik weet ook niet waar de aantrekkingskracht ligt van het PI-forum. Ik weet wel dat je daar alle lagen van de bevolking tegen komt, alle strekkingen. Het gevoel speelt daar een grotere rol in de gesprekken. Hier lijkt alles veel beperkter. Minder humor in de discussies, een beetje droger en stijver. Maar dat kan evengoed maar een gevoel zijn, ik weet het niet echt zeker.
Dit forum is veel gebruiksvriendelijker (laten we hopen dat Maarten me nu niet afschiet), de mensen zijn hier best te genieten..... kortom ik heb eigenlijk geen idee hoe dat komt.

Wat denk jij dat de oorzaak is?

Knuppel 17 december 2002 15:44

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Dat is eigenlijk een goede vraag, ik weet ook niet waar de aantrekkingskracht ligt van het PI-forum. Ik weet wel dat je daar alle lagen van de bevolking tegen komt, alle strekkingen. Het gevoel speelt daar een grotere rol in de gesprekken. Hier lijkt alles veel beperkter. Minder humor in de discussies, een beetje droger en stijver. Maar dat kan evengoed maar een gevoel zijn, ik weet het niet echt zeker.
Dit forum is veel gebruiksvriendelijker (laten we hopen dat Maarten me nu niet afschiet), de mensen zijn hier best te genieten..... kortom ik heb eigenlijk geen idee hoe dat komt.

Wat denk jij dat de oorzaak is?

Ik denk dat "ginder" één welbepaalde "laag van de bevolking"duidelijk oververtegenwoordigd is. Er heerst daarom een zeker samenhorigheidsgevoel in die groep. Ze steunen elkaar nogal emotioneel tegen 'indringers' die niet tot de eigen groep behoren. Wat vaak heftige discussies en scheldtirades tot gevolg heeft. Zoek je emoties, meer dan wat anders, dan is het natuurlijk daar dat je moet zijn. Voor gematigdheid en wat meer niveau wat betreft de politieke inhoud is het hier dan weer beter.
Het is een beetje te vergelijken met Humo en Knack denk ik. :wink:

Tarzan 17 december 2002 16:15

Ons Knuppel ke schreef: voor gematigheid en een goed gevoel moet ge hier zijn !!!

Volkomen juist....ons meiske !!!!
(durf mijn.....niet meer gebruiken)

:wink: :wink:

Truder 17 december 2002 18:45

Citaat:

Ik denk dat "ginder" één welbepaalde "laag van de bevolking"duidelijk oververtegenwoordigd is. Er heerst daarom een zeker samenhorigheidsgevoel in die groep.

Dat samenhorigheidsgevoel dat kan wel kloppen, die oververtegenwoordiging daar ben ik het niet mee eens. Er lopen daar mensen rond van alle strekkingen. Wat je hoort (of leest) is wel een hevige reactie op het wanbeleid, daarom dat je misschien het idee krijgt dat de oppositie daar nogal sterk vertegenwoordigd is.

Citaat:

Ze steunen elkaar nogal emotioneel tegen 'indringers' die niet tot de eigen groep behoren. Wat vaak heftige discussies en scheldtirades tot gevolg heeft. Zoek je emoties, meer dan wat anders, dan is het natuurlijk daar dat je moet zijn. Voor gematigdheid en wat meer niveau wat betreft de politieke inhoud is het hier dan weer beter.
Het is een beetje te vergelijken met Humo en Knack denk ik. :wink:
Dat steunen tegen indringers uit een ander "groep" klopt ook niet helemaal. Nog niet zolang geleden werd een vaste formgebruiker lastiggevallen door iemand die nieuw was op het forum, iemand die zeker niet niet in die "groep" die jij bedoeld kan ingedeeld worden. Integendeel het is zowat de hardnekkigste (politieke) tegenstander die je maar kan wensen. Hij werd door iedereen geholpen in de laag bij de grondse verwensingen. Je kent hem, we hebben het daar vroeger al een paar maal over gehad. ;)

Wat je daar wel hebt is een groep van vaste gebruikers die elkaar al zo'n beetje kennen (links en rechts) en op een humoristische manier dingen naar het hoofd slingeren. Zoals ik en SS bv, sommige mensen denken ook dat wij niets anders doen dan ruzie maken.

Daar lopen dus een hoop mensen rond waar ik wel degelijk respect voor heb, ook al ben ik het zogoed als nooit eens met hun visie. Maar dat hoort zo denk ik, tijdens de discussie mogen de stukken eraf vliegen, daarbuiten moet je elkaar respecteren.

Dat maak de gesprekken aantrekkelijker dan de droge statistische humorloze kost. Het niveau is op beide forums hetzelfde volgens mij, het is alleen anders verpakt. Over die gematigdheid heb je dan weer gelijk, hier is het rustiger.

Stevens willy 19 december 2002 21:55

Ik riek niets :? :wink:

Willy

De Prof 31 december 2002 17:30

Citaat:

Knuppel,ik denk dat het veelal met de "drukte" temaken heeft.
"Waar veel komt ,of is,daar wil veel volk zijn"

Als je een topic start,verwacht je reactie,wanneer die op zich laat wachten,krijg je de indruk dat je tegen de "lucht" klapt.

Actie vergt nu eenmaal reactie :wink:

Ook heeft PI het "voordeel" van meer naambekendheid door het programma "zwart of Wit"

Toch vraag ik het ook aan U en SS,waarom zo 'n afkeer van PI?
Je hebt daar ook meer dan 1000 berichten gepost.

Dus enige kritiek,kan je best aan.
Anders was je daar al veel vlugger weggegaan.

merel 31 december 2002 17:50

Een aantal maand geleden (ongeveer gelijktijdig met het eerste bezoek hier) ben ook ik daar eens een kijkje gaan nemen.
Ikzelf vond het forum er totaal onaantrekkelijk, niet aangenaam om op te kijken. En ik kon me nniet vinden in de soms wel heel harde taal die me daar al van de eerste keer (bij het openen) tegemoetkwam.

Luddo 2 januari 2003 12:26

Citaat:

Ha boer Bavo, jij knijpt weer de katjes in het donker! Knijp ze, maar knijp ze zacht!

appelmoes 29 oktober 2007 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tarzan (Bericht 26230)
Mijn beste Bavo....hier nog niets geroken zulle........

Riek ook niets , is maar een gedacht , een mening van niemendalle :roll:

lantjes 29 oktober 2007 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bavo (Bericht 25664)

zinloos....

PollyCorrect 29 oktober 2007 15:40

wie haalt deze ouwe koe van 2002 uit de sloot? :shock: :roll: :roll:

Mitgard 29 oktober 2007 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bavo (Bericht 25664)

het is wel duidelijk dat dit een compliment voor links is.
dankuwel, bavo. :-D

Pelgrim 29 oktober 2007 17:43

2 januari 2003, 12:26

wtf?

duveltje382 29 oktober 2007 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3033431)
2 januari 2003, 12:26

wtf?

Oude koeien uit de gracht halen noemt men dat hé ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be