Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jurgen Verstrepen Forumsessie? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11271)

PlastiekBeertje 31 maart 2004 11:05

Beste moederatoren en dergelijke,

na al die heisa over Jurgen Verstrepen kan hij toch ook eens in een forumsessie uitgenodigd worden (of verstoort dit het evenwicht in de aandacht die verschillende partijen krijgen). Dan kunnnen we het hem allemaal zelf vragen.

:P

jan hyoens 31 maart 2004 11:18

goed idee! In iedere rechtstaat heeft iedereen het recht om zich te verdedigen tegen laster!

Patriot! 31 maart 2004 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PlastiekBeertje

na al die heisa over Jurgen Verstrepen kan hij toch ook eens in een forumsessie uitgenodigd worden (of verstoort dit het evenwicht in de aandacht die verschillende partijen krijgen). Dan kunnnen we het hem allemaal zelf vragen.

neen.

The Paulus Experience 31 maart 2004 11:33

http://forum.zwartofwit.be/index.php

hier kan je met hem praten zoveel je wil !

Beer 31 maart 2004 11:34

ja

Maus 31 maart 2004 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PlastiekBeertje

Ik had hierover al eens een ballonnetje opgelaten in "Forumsessies". Weinig respons op gekregen.

ancapa 31 maart 2004 20:51

Hij blijft een dwarsligger :P en zijn keuze was de beste :lol:

thePiano 31 maart 2004 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
goed idee! In iedere rechtstaat heeft iedereen het recht om zich te verdedigen tegen laster!

Jurgen is een rechtse zak, en dat weten we nu met stellige zekerheid. Toen ik dat in november verleden jaar ook heb gezegd en geschreven kreeg ik prompt een klacht wegens laster en eerroof aan mijn been. Toffe gast die Jurgen, maar zijn interpretatie van de vrije meningsuiting werkt maar in één richting.

Distel 31 maart 2004 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Jurgen is een rechtse zak, en dat weten we nu met stellige zekerheid. Toen ik dat in november verleden jaar ook heb gezegd en geschreven kreeg ik prompt een klacht wegens laster en eerroof aan mijn been. Toffe gast die Jurgen, maar zijn interpretatie van de vrije meningsuiting werkt maar in één richting.

Het gebruik van koosnaampjes als "linkse rat" en "rechtse zak" werkt dan blijkbaar toch in twee richtingen.

thePiano 31 maart 2004 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Het gebruik van koosnaampjes als "linkse rat" en "rechtse zak" werkt dan blijkbaar toch in twee richtingen.

Jeps, en voor jou heb ik er ook eentje bedacht: slaapzak :P

ancapa 31 maart 2004 21:23

Jurgen Verstrepen gaat scoren in Antwerpen, zéér hoog scoren ! :lol: :lol:

daarna een paar politici het vuur aan de schenen leggen :P :P

Distel 31 maart 2004 21:40

Citaat:

Citaat:

Mooi! U praat weer met mij! Dan kan u misschien ook meteen de vraag beantwoorden uit een andere topic waarop u nog geen antwoord had gegeven (tenzij u "lees een boek" een concreet voorbeeld vindt):

Citaat:

Citaat:

Dat verschil zou je alleen kunnen merken als je een vrijgeleide zou geven aan het Blok, en dan is het ook te laat.

Waaraan zouden we ons dan concreet mogen verwachten?

thePiano 31 maart 2004 21:46

Citaat:

Citaat:

Mooi! U praat weer met mij! Dan kan u misschien ook meteen de vraag beantwoorden uit een andere topic waarop u nog geen antwoord had gegeven (tenzij u "lees een boek" een concreet voorbeeld vindt):

Citaat:

Waaraan zouden we ons dan concreet mogen verwachten?

Nee, als ik met een slaapzak spreek vallen m'n oogschellen altijd neer. Ik moet nog even wakker blijven. Zoek maar een andere slaapverwekkende zeveraar zoals jij op, die zijn leven slijt door lucht te blazen. Die zijn er zat van op dit forum (en elders). 8)

Distel 31 maart 2004 21:55

Citaat:

Citaat:

Nee, als ik met een slaapzak spreek vallen m'n oogschellen altijd neer. Ik moet nog even wakker blijven. Zoek maar een andere slaapverwekkende zeveraar zoals jij op, die zijn leven slijt vol lucht blaast. Die zijn er zat van op dit forum (en elders). 8)

Ah, we zijn van "ik praat niet graag met u" al geëvolueerd naar "ik noem u een slaapverwekkende zeveraar, in de hoop dat men u dan niet serieus neemt". U doet hier regelmatig uw uiterste best om het Blok door het slijk te halen. Doch, op een simpele vraag als bovenstaande heeft u geen enkel antwoord. Uw doemvoorspellingen over het Blok zijn - zo kunnen we concluderen - op niets gebaseerd, en u doet met die demagogie alvast niet onder voor het Blok.

Verhofstadthater 31 maart 2004 22:28

Citaat:

Citaat:

Is er hier geen bokicoontje aanwezig?
Dat Jurgen zo rechts is als hij wil, het substantief bij het adjectief is meer van toepassing op jou. Dat je een klacht hebt weet intussen al half Vlaanderen. Wat meer is, die klacht is gerechtvaardigd, jij kent de scheidingslijn niet tussen uitdagen/discussiëren enerzijds en vrije meningsuiting/laster anderzijds.

Allé, welk zinnetje ga je er nu weer uitlichten om er een nietszeggend antwoord op te geven. Of kom je opnieuw met een citaatje af? Pak maar een origineeltje, want na anderhalf jaar fora heb ik je voorraad intussen al leren kennen. 8)

AyneRand 31 maart 2004 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:

Is er hier geen bokicoontje aanwezig?
Dat Jurgen zo rechts is als hij wil, het substantief bij het adjectief is meer van toepassing op jou. Dat je een klacht hebt weet intussen al half Vlaanderen. Wat meer is, die klacht is gerechtvaardigd, jij kent de scheidingslijn niet tussen uitdagen/discussiëren enerzijds en vrije meningsuiting/laster anderzijds.

Allé, welk zinnetje ga je er nu weer uitlichten om er een nietszeggend antwoord op te geven. Of kom je opnieuw met een citaatje af? Pak maar een origineeltje, want na anderhalf jaar fora heb ik je voorraad intussen al leren kennen. 8)

Jurgen Verstrepen is vooral de promotor geweest voor de intellectuele evolutie van de nederlandse taal; zoals daar zijn :

"wa is da
goe beezig
macacen moetn ier weg
tesh toch woare
ze pakkn oender werk af
da krapuul, da ziet aa nie stoan
...
"

Van het plebs dat uitsluitend op zijn programma reageerde, kon je trouwens ook iets anders verwachten, stront blijft stront ...

thePiano 1 april 2004 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Dat Jurgen zo rechts is als hij wil,

Zo, ik heb er enkel dit uitgelicht omdat het het enige was dat relevant is voor deze topic. Ik vind enkel dat Jurgen iedereen voor de gek heeft gehouden door te stellen dat hij niks van het VB moet hebben. Ook nu nog (lees de krant van vandaag) weigert hij te antwoorden op vragen zoals : wat vind u van het 70-puntenplan? hoe denkt U over de migranten? enz...

Groen Valkje 1 april 2004 00:17

Den Jurgen ( zo een typische VB jongeren naam :lol: ) wordt nu waarschijnlijk baas van VLAAMS BLOK TV zeker :lol: de nieuwe kanselier voor media , in Germany hadden ook zo ene , herr Goebbels
of Himmler :lol:

--
"Het vlaams Blok is een sociale partij en heeft het beste met u voor" JV :lol: (ingefluisterd door de lijder via oortelefoontje )

"Ik haat het vlaams blok"

http://www.skynetblogs.be/images.php...amp;resize=yes

thePiano 1 april 2004 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
Den Jurgen ( zo een typische VB jongeren naam :lol: ) wordt nu waarschijnlijk baas van VLAAMS BLOK TV zeker :lol: de nieuwe kanselier voor media , in Germany hadden ook zo ene , herr Goebbels
of Himmler :lol:

"Het vlaams Blok is een sociale partij en heeft het beste met u voor" JV :lol:

Ja dat klopt: de N.O.S. (Nationalistische Omroep Stichting). Ergens mis ik die uitzendingen wel. De manager van die uitzendingen was Senator Wim Verreycken, en die zijn kop vergeet nooit meer :)

Erw 1 april 2004 00:31

Der was vanavong op de VRT in de laatste show een Engelse muzikant die kon pianospelen zonder aan de toetsen te komen.
Hij klopte gewoon op het hout.
Ik moest direct aan thePiano van't forum hier denken :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be