![]() |
Echt onnozel zijn is...
Echt onnozel zijn is...
Het geld van belastingbetalers gebruiken om frauderende bankiers te redden. Vooral als je zelf de Grote Manitoe bent van de neoconservatieve Free-Marketeers. |
waarom is dat onnozel?
|
Voor de vrije markt zijn, die dereguleren, en dan de belastingbetaler voor de
wanstaltige gevolgen laten opdraaien. |
Citaat:
Dat is echt te onnozel voor woorden. |
Citaat:
|
Wie wil jij dan als leider van de natie?De aarde is gewoon de hel.Als je je gedraagt ga je naar een ander sterrenstelsel.Zo niet,wel dikwijls vraag ik me echt af waar die naartoe zouden gaan.Die duizend maagden komen soms dicht in de buurt!
|
Maar men vergeet wel dat wanneer de banken niet meer levensvatbaar zijn (en beetje bij beetje begint het er eventjes op te trekken) , dat de financiële levensader afgesneden wordt.
Niet alleen voor de bedrijven (daar roepen ze toch al boe naar) Maar ook voor de werknemers (de weinigen die nog bezig zijn) En bij uitbreiding, de gans de staat, de scholen, de ziekenhuizen...alles. Dus beter een beetje pompen, anders verzuipen we allemaal. |
Citaat:
Alleen nu het eens niet naar uw kompanen gaat maakt gij van uwen tak. |
Citaat:
Frauderend? Maak me wijs. Reken maar dat het meer voordeel bied om nu de bank overeind te houden, dan de hele Benelux in angst en beven af te laten wachten wat er van hun spaarcentjes overblijft. |
Echt onnozel zijn
is de bail-out tot op de grond afbreken en dan voorstemmen in het Congres, zoals Obama en zijn democraten. |
Citaat:
Daar kan nog wat moois van komen. Wat er moet gebeuren, is de assets van de regulering-overtredende CEO's en managers opsporen en aanslaan en daarmee de bail-out betalen. |
Echt onnozel zijn is...
De komende verkiezingsonkosten van de tegenstemmers onder de republikeinen betalen in ruil voor hun stem. |
Onnozel van de Ieren is een limietloze dekking te geven op de deposito's van al hun (zes) Ierse banken.
Pure concurrentievervalsing en paniekvoetbaal. Regionale zaalpvoetbalpaniek dan nog wel . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toppunt van onnozelheid
Citaat:
|
Echt onnozel zijn:als arbeider nu de ondernemingen plat leggen... :lol:
|
Echt onnozel zijn is posten op dit forum.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be