Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   En nu gaat dus heel dit forum over het failliet van het kapitalisme gaan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112726)

C2C 29 september 2008 10:35

En nu gaat dus heel dit forum over het failliet van het kapitalisme gaan

Leuk hé.

Heel dit subforum gaat vanaf nu over de misdaden en ramptoestand van het kapitalisme gaan.

Moslims, homos, huisvrouwen en ander uitschot heeft genoeg aandacht gekregen.

Vanaf nu gaat het dus enkel nog over hoe wij op klaarlichte dag beroofd worden door kapitalisten, hoe het rampenkapitalisme totaal failliet is, hoe we naar een nieuw economisch tijdperk gaan, en hoe de wereldwijde opstand tegen de waanzin van het laissez-faire globalisme toeneemt.

Ik kijk er echt naar uit.

Bedankt!

eno2 29 september 2008 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3716361)
Leuk hé.

Heel dit subforum gaat vanaf nu over de misdaden en ramptoestand van het kapitalisme gaan.

Vanaf nu gaat het dus enkel nog over hoe wij op klaarlichte dag beroofd worden door kapitalisten, hoe het rampenkapitalisme totaal failliet is, hoe we naar een nieuw economisch tijdperk gaan, en hoe de wereldwijde opstand tegen de waanzin van het laissez-faire globalisme toeneemt.

Bedankt!

Mogen we niet op de twee fronten actief blijven?

eno2 29 september 2008 10:44

Of op de drie, de vier, de vijf?

LastMohican 29 september 2008 10:52

Citaat:

Leuk hé.

Bedankt!

Leg mij eens uit hoe jij door deze crisis *persoonlijk* beroofd bent ? Hoeveel geld ben jij *persoonlijk* kwijt geraakt ?

Lijkt me nogal plat om te staan schreeuwen dat je beroofd wordt als je zelf niks verloren hebt. :roll:

Wees gerust, je uitkering is veilig. :roll:

Het kapitalistisch systeem is misschie niet ideaal, maar het is verdorie toch wel een stuk beter dan het communisme dat niks dan miserie gebracht heeft.

maf 29 september 2008 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican (Bericht 3716398)
Het kapitalistisch systeem is misschie niet ideaal, maar het is verdorie toch wel een stuk beter dan het communisme dat niks dan miserie gebracht heeft.

Daarom moet je het ook zichzelf laten uitzieken, anders blijft de verotting decennia duren, zoals in Japan.

Mitgard 29 september 2008 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 3716375)
Mogen we niet op de twee fronten actief blijven?

jij liefst wel.

er zijn weinig mensen die in twee zinnen iets waardevols kunnen zeggen.

Chipie 29 september 2008 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3716816)
jij liefst wel.

er zijn weinig mensen die in twee zinnen iets waardevols kunnen zeggen.

En hij schreef maar één zin... :-D

Ramon djv 29 september 2008 17:08

Citaat:

Leuk hé.

Bedankt!

Ieder zijn gedacht

BitterSweet 29 september 2008 18:51

Citaat:

Leuk hé.

Bedankt!

Zonder communist te worden voor sta ik achter uw stelling!

Bill Ayers 29 september 2008 19:12

Haha. Laissez-faire. :D

Steben 29 september 2008 19:52

Ach, verdorie.
Ik zal toch maar de ondankbare rol op mij nemen om niemand gelijk te geven.
Kapitalisme is het systeem waar privé-bezit centraal staat en verdedigd wordt. Wat heeft dat oorspronkelijk amerikaans financiëel cowboy geknoei daar nu mee te maken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be