![]() |
Bericht aan de Belgische bevolking
Wie persoonlijk schulden heeft en geen uitweg meer ziet kan vanaf vandaag naar de staat bellen, men zal je met plezier willen helpen opdat je je geld aan de bank kan geven. We moeten nog een intellecte term verzinnen om de absurditeit van ons monetaire systeem te omschrijven, zo lijkt het weer wat minder absurd. De bevolking sliep vervolgens verder en begreep er niets van, de ene misleiding na de andere tot de dood erop volgt ... de tragiek der mensheid in het kwadraat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien nog eens naar het monetaire systeem kijken, de centrale banken drukken gewoon geld bij. Vandaag had ik natuurlijk een bijzondere dag. Ben naar de bank gestapt met de vraag of m'n intrest op m'n lening niet kon kwijtgescholden worden. En ja hoor, geen probleem, ik heb nu een renteloze lening bedongen, de staat betaalt het verschil gewoon bij ...
Achterlijke monetaire dwazen, volledig gehypnotiseerd door een stukje papier. Je weet wel, als je wereldwijd alle prijzen deelt door een factor 10 is er helemaal geen geldprobleem. Domme mensen natuurlijk, kunnen niet eens rekenen .... hilarisch, nu staan ze daar met hun mond vol tanden ... zoals al een tijdje voorspeld .... Het is een hoogdag voor mensen die iets van het leven begrijpen ... en economie. Dexia is de volgende ... domino ipv monopoly, een keertje wat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou graag zien dat we ons financieel systeem totaal omgooien te beginnen met het afschaffen van de nationale bank en de ECB en dat onze overheid terug geld gaat drukken. En alles moet terug 100% gedekt worden. |
Citaat:
De lucht moet uit de zeepbel, zonder al te veel in het vet te snijden. De mensen met aandelen hebben natuurlijk een totaal andere opinie over waar de zeepbel eindigt en het vet begint is, dan de mensen zonder aandelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De mensheid heeft zowaar zijn bewustzijn terug! De Standaard opent zijn krantenkop met... 'BANKIERS MOETEN OP DE STRAFBANK' :lol: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...270&kanaalid=9 Hoewel het artikel deels de luciede toestand bevestigd:roll:. |
Ja jullie hebben gelijk, ze hadden niets moeten doen en ervoor zorgen dat duizende mensen in de problemen komen. Dat is pas sociaal zijn!
|
we hebben geluk gehad dat hij de commissiepot niet leeggraaide
|
Citaat:
Liever de korte pijn dan de miserie over decades uit te smeren. |
Citaat:
Ik heb toch niet veel op mijn spaarboekje staan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be