![]() |
Moslim klaagt ex-baas aan om kratten bier
Een ex-medewerker van de Britse supermarktketen Tesco heeft zijn ouwe baas voor de rechter gesleept wegens rassendiscriminatie. De in Saudi-Arabië geboren moslim Mohammed Ahmed moest van zijn werkgever enkele pallets met bierkratten verschuiven met zijn heftruck. Een belediging van zijn geloof, vindt de 32-jarige Ahmed.
Lees het artikel hier Echt gekker moet het toch niet worden. Krijgen we nu ook werknemers die supermarkten aanklagen omdat ze varkensvlees verkopen? Ik durf wedden van wel. |
Citaat:
In elk geval : er is een groot verschil tussen een vordering instellen en ook nog eens gelijk krijgen. Evenzo is er een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen ;-) |
Ik denk dat het gewoon een querulantje is, die Ahmed; het lijkt mij onwaarschijnlijk dat iemand niet weet dat in Europese supermarkten minstens bier en wijn tot het assortiment behoren.
|
Hoe Kafkaiaans toch weeral...
|
Zielig, écht zielig...
't Gaat verder en verder hoor, mensen. Maar goed, laat ons hen maar nog wat begrijpen. |
Citaat:
Het originele artikel staat trouwens hier: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...y-alcohol.html Er zijn me wel nog een aantal dingen onduidelijk. Blijkbaar heeft hij ofwel maandenlang in die supermarkt gewerkt en tegen zijn zin alcoholische dranken in de rekken gezet ofwel maandenlang daar rondgelopen en zijn werk niet gedaan zoals van hem verwacht werd. Toch raar. |
Citaat:
ma goed, het is weer genoeg om sommigen direct op hun achterste poten te laten staan.... |
Citaat:
waarom niet? omdat je hier al de indruk geeft iedereen op een hoop te gooien door ze 'hen' te noemen, en we weten over wie je het hebt. Op deze manier ga je nooit begrip creëren door de stupide daden van een enkeling te veralgemenen naar al de anderen. |
Citaat:
Integenstelling tot de tegenpartij die deze zaken dan vergoelijkt. |
Citaat:
je zal altijd lieden hebben die het hoog in hun bol hebben. wat je moet doen is het volgende: afstand nemen en niet blindelings en halsoverkop elke berichtgeving betreffende dergelijke daden na te hollen. Je zal hierdoor uitgeput geraken. Het beste is om deze daden niet te veralgemenen en ze als daden van wereldvreemde enkelingen te blijven zien. Dit is gewoonweg de beste houding als je wenst dat de wereld een wereld van ons allen wordt, ene vredige wereld. wereldvreemde enkelingen ga je altijd hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Langs de andere kan moeten we ook niet dramatiseren en als kiekens zonder kop ( ;) ) dergelijke bizarre feiten achter na te hollen. Zotten heb je overal. hamc, ik denk dat jij wel kan inzien dat we een samenleving moeten hebben die werkbaar is en dat we daar aan moeten werken en vooral vooruit moeten kijken. We mogen ons niet laten afleiden door daden van wereldvreemden, die heb je altijd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beter is het om vooruit te gan met diegenen die gemotiveerd zijn, en deze biezarren te isoleren in hun hoek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Steeds weer hoor ik, het gaat om een enkeling.
Maar 100 "enkelingen" maakt wel een groep. Er gaat simpelweg nooit geen rechtzaak zijn tegen een ganse bevolkingsgroep. Dus staan roepen dat het steeds maar om alleenstaande gevallen gaat is veeleer logisch dan een argument :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be