![]() |
Heeft de toezichthouder op de banken zitten slapen?
Wat heeft de Belgische bank gedaan, toen Fortis de ABN-AMRO ging kopen voor veel te veel geld ,terwijl ze te weinig geld hadden om het te betalen?
|
Citaat:
Kijk maar eens welke plaats Maystadt kreeg na zijn 12 miljard slechte speculatie. Jan met de Pet staat toch altijd gereed om hun gelag te betalen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een mens moet zijn prioriteiten kennen, nespa. |
Citaat:
Van een rund kan je niets beters verwachten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben blij dat ABN niet meer mij de Belgen terecht komt zeg. Je moet er toch niet aan denken dat grote groepen Nederlanders bloot staan aan deze onkunde. Of was het opzet, zodat Fortis ABN kon overnemen? In dit soort zaken kun je niet wantrouwend genoeg zijn jegens Belgen. Je wordt bedrogen waar je bij staat. Ze noemen Nederlanders dan wel onbetrouwbaar, maar het is toch echt eerder andersom. |
Dat toezicht, dat is een louter theoretische zaak !
Onthoud dat. |
Citaat:
Dhr. Reynders zit in een andere categorie. Ik zal er maar geen tekeninkske bij maken, er zitten teveel gevoelige zielen op dit forum :-). |
Citaat:
Maar het is niet anders. Er is geen alternatief als je het vertrouwen in de totale bankwereld cq economie wilt herstellen. Ik heb er wel een vieze smaak van in mijn mond. |
Citaat:
Fortis heeft onjuiste informatie verstrekt aan de toezichthouder en de minister van financieen. Je hebt gelijk ,Nederlanders mogen meebetalen aan het wanbeleid van de Belgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iets veel te duur kopen, omdat je het perse wilt hebben is geen gezonde aanschaf. |
Citaat:
*Kijkt schichtig in het rond naar bakstenen die plots kunnen vliegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be