![]() |
Bassie papa??
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-.... *Vertrouw nooit nen 'Ollander. Krijgen ze er ook eens wat waarden bij ook se. |
'Adriaan is acrobaat en Bassie zit vol kattekwaad' krijgt opeens een geheel nieuwe dimensie... :roll:
|
Citaat:
|
Toch vind ik dat Bassie te snel beschuldigd wordt want "zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan er aan"
|
Citaat:
|
Citaat:
***zucht*** een topic over dit onderwerp bestáát al...............:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoek maar eens op google, dan kom je hier terecht: http://www.fonos.nl/?domain=fonos2/s...logue_key=1243 /Verzamel CD/ De homo tango - Kom hier met die grote puddingspuit - Wat 'n leuke knulletjes - Hy is recht hy is krom - Beffen aan de bar - Hop hop hop boven op m'n opblaaspop - 'n Snippie voor 'n wippie - Oh wat een tong - Geile sabbelaar - En toen kwam ik klaar - Sex in de bejaardenflat - Schandalig inhalig - He Piet - Champagne - 'n Kut is geen kut - Ik wil weer met je geilen - Er was een geile non - M'n lieve keffertje "Beffen aan de bar" en "Hop hop hop bovenop myn opblaaspop" zyn verwisseld. |
't zou om een reclamestunt gaan ?
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Gatgarnaalrecepten 3) Draadstartdag 4) Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb. 5) Discobolus van hoe-heet-ie-ook-alweer. Voila, en dat is nog maar enkel van pag.1 ! En nergens vind je daar een tweede draad over. Lees heel het forum er maar eens op na. Begin er maar aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Gatgarnalen :cheer:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be