![]() |
Aangezien de grote kanonnen van het politieke strijdtoneel reeds uitvoerig aan bod komen via allerhande mediakanalen, hebben wij ervoor geopteerd om nu ook eens wat aandacht te besteden aan kandidaten voor de verkiezingen van 13 juni die het niet zo gemakkelijk hebben om aan bod te komen.
Op Vlaanderen Actueel werd een nieuwe forumcategorie geopend, volledig in het kader van de verkiezingsstrijd. Daarin kunnen de minder bekende kandidaten de forumgebruikers doorverwijzen naar hun verkiezingssite, of - indien men de confrontatie durft aan te gaan - zichzelf en hun standpunten voorstellen aan de gebruikers, om vervolgens de discussie aan te gaan. Waar de lamp brandt ? Hierzo ! (Geplaatst met toestemming van Maarten, waarvoor uitdrukkelijke dank ! :Fade-col: ) |
wat een leuk initiatief :!:
: ik denk dat ik mij bij zo'n ruimdenkend forum ook eens ga registreren |
mijnheer Abramis , die link werkt niet , zou u dat eens kunnen nakijken zodat ik dat forum kan bezoeken
Dank |
1) "mijnheer" is niet thuis. 't Is de knecht hier... ;)
2) Die link werkt wel, voor zover ik hier ondervind. Maar indien dat toch problematisch zou zijn : probeer het eens met deze url : http://www.vlaanderen-actueel.be Die leidt naar de portaalsite, en van daar uit moet je er komen. Suc6 ! |
Citaat:
wie gaat daar trouwens zoal komen? |
knecht :wink: , ook die link is niet beschikbaar , het zal aan mijn instellingen liggen .
Spijtig , want het lijkt mij een veelbelovend initiatief :!: |
![]() |
mijnheer , ik weet niet wat een pop up killer is dus dat zal het probleem niet zijn
|
Citaat:
![]() |
waarvan akte
maar daarmee ben ik nog altijd niet op die site geraakt , toch bedankt voor uw poging tot hulp |
dit begint echt vervelend te worden :
Computer af- & opgezet : NIKS Modem gereset :NIKS Firewall uitgeschakeld : NIKS Internetinstellingen veranderd in alle mogelijke settings : NIKS :evil: dit is toch geen vroege 1 aprilvis , he & ik de enige die erintrapt :!: |
Citaat:
johanvdw |
Citaat:
|
![]() |
mevrouw , ik had u beleefd gevraagd om u van commentaar te onthouden :!:
Welk deel van de zin begrijpt u niet :?: of was uw vorige opmerking een blijk van zelfkennis , wat mij zeer aannemelijk lijkt . Als de Heer Abramis hier nog rondzwerft zou ik liever zijn hulp hebben. |
![]() |
ah , ik begrijp dat u dat heerschap kent , gelet het koosnaampje dat u hem aanmeet.
Nu , ik ben nog niet zo "forumactief" als uzelf , dus hier zou u toch enige hulp kunnen bieden. Dus als u mij kan zeggen wat en pm is :?: en hoe ik dit bewerkstellig zal ik uw slechte ogen niet meer teisteren |
![]() |
ok , dat zal ik doen , dan kan jij verdergaan met nutteloze opmerkingen te maken.
U bent waarlijk een van de hoekstenen van dit forum :roll: Admin , hoe stuur ik een pm ? |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be