![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Weeral verlagen?? ;-) |
Ik ben nog altijd niet bekomen van die vorige verlaging :lol:
|
Heel goed plan, heren politici. Zuig de "gewone man" nog maar wat verder leeg.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik rij al 14 mé naft, en momenteel kost die 2 frank meer dan 14 jaar geleden.
:P Ik denk, als je het uitrekent met index et tout ca datt'em zelfs goedkoper is nu! |
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand wat een brood kostte in 1990? Moet nu al zowat het dubbele zijn 8O |
Citaat:
Citaat:
Momenteel 67 BEF ![]() |
De broodprijs is een mooie illustratie van hoe de overheid met een maximumprijs ervoor kan zorgen dat producten juist duurder worden. Want de lobby's worden erdoor versterkt.
|
Citaat:
De overheid zorgt voor een MAXIMUMprijs. De bakker mag minder vragen als hij wil (vul hier uw favoriete vrije-markt-concurrentie bla-bla in) Doet het echter niet. |
de belastingsdruk in België is nog nooit zo groot geweest als nu.
Vorige belastingsbesparingen waren wel degelijk operaties a la vestzak broekzak En toch willen de mensen van de vld dit niet inzien en blijven ze beweren dat ze de belasting verlaagd hebben. Leugenaars en maakt een beetje snel werk van de belastingsverlaging T is crisis dus nu moet het gebeuren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Seba heeft duidelijk de bijgevoegde grafiek broodprijs vs. graanprijs niet gezien. ze zeggen niet voor niks "uw broodje is gebakken" zeker? :wink: |
Hmmm
ik heb in m'n leven één keer een schoendoos vol geld gezien 't was bij een bakker :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be