![]() |
VRT ontmaskerd LDD'er ?!
Dit moet u zeker bekijken!
Vrancken, Verstrepen, Moens, ... allemaal gaan ze naar de LDD voor 1 ding! Hun zeteltje in het parlement! |
'de cvp is de enige partij die mij een netto inkomen van 90.000 fr kan garanderen ' : Paul Staes bij zn overstap van Agalev naar Cvp
|
Opgeruimd staat netjes...
|
:cheer: Postjes pakken, postjes pakken, hoi, hoi, hoi :cheer:
|
Voor mij het bewijs dat het Vlaams Belang een partij is die voor alles aan haar programma vasthoudt.
Eén echte Vlaams nationale partij zonder omwegen : het Vlaams Belang Hopelijk gaat Jan met de pet ook inzien dat een Vlaams Belang stem de enige garantie is om ooit daar te komen waar Vlaanderen recht op heeft : haar onafhankelijkheid! |
Vraag me af of die kerel 's ochtends zonder gebruiksaanwijzing z'n veters geknoopt krijgt :rofl:
|
Twee jaar geleden heb ik op dit forum een gans artikel gewijd aan het voordeel van LDD voor het VB.
Mijn stelling was toen dat LDD een partij was die het CS zou kunnen mee neerhalen voor het VB. Dat hij nu ook al de funktie van luizenkam op zich neemt om het ongedierte uit de vacht van het VB te kammen had ik toen nog niet zien aankomen. Besluit: hoe meer stemmen LDD haalt hoe beter voor het VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan komen we jou pakken Tommm...woehaaaa....:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tes een graptjen é |
Citaat:
|
Citaat:
Pas op Fieseler, er zijn erbij die dat echt geloven he. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
diene vette vis zal veel te zwaar op uw maag liggen, ge zult nog lang mogen wachten op uw vlaemsch rijk..... |
Citaat:
|
En over het onderwerp? Iemand daar iets over te zeggen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be