Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Steve Stevaert (sp.a) - 29 maart tot 4 april (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Stevaert op bezoek bij DICTATOR Fidel Castro. Quid? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11291)

De Knut 31 maart 2004 15:12

Onlangs bracht u een bezoekje aan het rode arbeidersparadijs Cuba, waar U El Lidér zelf ontmoette.

Castro is NIET democratisch verkozen.
In Cuba worden andersdenkenden opgesloten en gefolterd (AI-rapporten zijn legio).

Waarom onderhoudt u relaties met dictators?
Of vindt U Cuba geen dictatuur? Vindt U dat een democratie?
Zou u hetzelfde doen met rechtse dictators?
Of gelden ook hier weer twee maten en twee gewichten?

Bon....weet niet of er al dan niet een antwoord komt, maar 't zal me alleszins benieuwen.

Prien G. 31 maart 2004 15:14

achteraan aanschuiven , mijnheer Knut

..................................49, 50

Herr Flick 31 maart 2004 15:27

Mogen we ondertussen al terug naar Oostenrijk op verlof, ?

Naar Spanje wel zeker hé, ... ?

Ronny King 31 maart 2004 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

KNIP

De Knut 31 maart 2004 19:16

Hallo Robert?

Hier had ik eigenlijk graag een antwoord op gehad....

Knipp 31 maart 2004 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronny King
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

KNIP

Hmm
Ik protesteer heftig tegen het gebruik van mijn naam om in andermans teksten te Knippen :!:

:lol:

Weisse Wolf 31 maart 2004 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Hallo Robert?

Robert is ontmaskerd en komt niet meer terug. :twisted:

FM 31 maart 2004 23:15

Onze Robèrt is precies maar ne platte...

Op moeilijke vragen: geen antwoord
Op 'schadelijke' vragen: geen antwoord
Op topic's met hele lange teksten: geen antwoord

Ik zal het u makkelijk maken: Hoe werkt een bierpomp?

Horecajobs te limburg

mvg ;)

cyrus_v2000 1 april 2004 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metser
Onze Robèrt is precies maar ne platte...

Op moeilijke vragen: geen antwoord
Op 'schadelijke' vragen: geen antwoord
Op topic's met hele lange teksten: geen antwoord

Ik zal het u makkelijk maken: Hoe werkt een bierpomp?

Horecajobs te limburg

mvg ;)

That's funny dude :lol:
Vooral die link naar Vacature is geslaagd :)

Den_Terre 1 april 2004 08:20

Citaat:

Hallo Robert?

Ik eigelijk ook. Wat is hier van waar Steve?

.............................................

De Knut 1 april 2004 09:01

Me dunkt dat Robeir Populair niet graag antwoord geeft op vragen die hij niet kan beantwoorden met voorgekauwde kost.

Weeral een politieker die hier zwaar door de mand valt.

Tarek Agliatelli 1 april 2004 12:17

Lieve Knut,

Citaat:

Me dunkt dat Robeir Populair niet graag antwoord geeft op vragen die hij niet kan beantwoorden met voorgekauwde kost.

Ik durf heel hard te twijfelen dat dit een conclusie is die door een heel groot deel van de bevolking gaat gemaakt worden. Zo enorm veel voorkeurstemmen, dat kan je toch moeilijk afdoen met een statement als: 10000000000000000 horseflies can't be wrong: eat sh*t! ? Want die paardenvliegen zijn niet verplicht om intelligent te zijn, de Belgische / Vlaamse kiezers zijn zeer kritische mensen, die zich niet laten oplichten, een rad voor de ogen laten draaien en in holle frasen geloven.
Ik heb nog geen enkele politicus horen verklaren - zeker niet zo vlak voor verkiezingen - dat het kiezerspubliek uit een ontstellend groot aantal dwazen bestaat, toch ?

Dus... samengevat:
- kiezers zijn niet dom, ze laten zich niet pakken door holle frasen etc
- een zeer groot aantal kiest voor Steve Stevaert

m.a.w. Steve Stevaert is een integer politicus en zeker geen demagoog

Seba 1 april 2004 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tarek Agliatelli
Lieve Knut,

Citaat:

Ik durf heel hard te twijfelen dat dit een conclusie is die door een heel groot deel van de bevolking gaat gemaakt worden. Zo enorm veel voorkeurstemmen, dat kan je toch moeilijk afdoen met een statement als: 10000000000000000 horseflies can't be wrong: eat sh*t! ? Want die paardenvliegen zijn niet verplicht om intelligent te zijn, de Belgische / Vlaamse kiezers zijn zeer kritische mensen, die zich niet laten oplichten, een rad voor de ogen laten draaien en in holle frasen geloven.
Ik heb nog geen enkele politicus horen verklaren - zeker niet zo vlak voor verkiezingen - dat het kiezerspubliek uit een ontstellend groot aantal dwazen bestaat, toch ?

Dus... samengevat:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

cyrus_v2000 1 april 2004 12:48

Citaat:

Lieve Knut,

Citaat:

Dus... samengevat:

Filip De Winter had met de gemeenteraadsverkiezingen +50.000 voorkeurstemmen in Antwerpen (het dubbel van de nummer 2).

Bobke 1 april 2004 13:14

Citaat:

Lieve Knut,

Citaat:

Dus... samengevat:

Aangezien de meeste partijen reclamejongens en BV’s inschakelen om stemmen te halen hebben ze naar mijn mening niet zo’n hoge pet op van hun kiespubliek.

Tarek Agliatelli 1 april 2004 13:35

Lieve Cyrus_v2000,
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyrus_v2000
Filip De Winter had met de gemeenteraadsverkiezingen +50.000 voorkeurstemmen in Antwerpen (het dubbel van de nummer 2).

OK, dat kan ik als een feit beschouwen. Vergeef me mijn gebrek aan verstandelijk vermogen, maar wat is het statement ?
Dat FDW ook een democratisch verkozen politicus is ? Dat hij populair is ?
Uiteraard, in beide gevallen.
Of bedoel je dat hij ook een integer politicus is en zeker geen demagoog ? Sure, voor zijn kiespubliek. It's in the eye of the beholder

Tarek Agliatelli 1 april 2004 13:39

Lief Bobke,
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Aangezien de meeste partijen reclamejongens en BV’s inschakelen om stemmen te halen hebben ze naar mijn mening niet zo’n hoge pet op van hun kiespubliek.

Het doel heiligt de middelen, en uiteindelijk is het allemaal ten goede van de mensen. OK, het klopt al lang niet meer dat je om omelet te maken eitjes moet breken, je kan dat al jaren uit brikverpakking halen, maar dat even terzijde gelaten, zou ik het toch graag willen citeren.

Het land is er toch al heel ver op vooruitgegaan dankzij de SPA ?

De Knut 1 april 2004 13:59

Mijnheer spaghetti, het gaat hier niet over de populariteit van Robert.

Het gaat over zijn goede relaties met bepaalde misdadige regimes.

Toeval dat daar geen antwoord op komt? Ik dacht het niet....

cyrus_v2000 1 april 2004 14:30

Citaat:

Lieve Cyrus_v2000,
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyrus_v2000

OK, dat kan ik als een feit beschouwen. Vergeef me mijn gebrek aan verstandelijk vermogen, maar wat is het statement ?
Dat FDW ook een democratisch verkozen politicus is ? Dat hij populair is ?
Uiteraard, in beide gevallen.

Lief Tagliatellieke,

De statement is: je hoeft geen daden te koppelen aan woorden (holle frasen dus) om voorkeurstemmen te halen. FDW heeft nog nooit mee in de regering gezeten en hij krijgt ook enorm veel stemmen.

cyrus_v2000 1 april 2004 14:31

Citaat:

Of bedoel je dat hij ook een integer politicus is en zeker geen demagoog ? Sure, voor zijn kiespubliek. It's in the eye of the beholder

Cuts both ways no?

--Problemen met posten in zelfde thread--

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be