![]() |
Onlangs bracht u een bezoekje aan het rode arbeidersparadijs Cuba, waar U El Lidér zelf ontmoette.
Castro is NIET democratisch verkozen. In Cuba worden andersdenkenden opgesloten en gefolterd (AI-rapporten zijn legio). Waarom onderhoudt u relaties met dictators? Of vindt U Cuba geen dictatuur? Vindt U dat een democratie? Zou u hetzelfde doen met rechtse dictators? Of gelden ook hier weer twee maten en twee gewichten? Bon....weet niet of er al dan niet een antwoord komt, maar 't zal me alleszins benieuwen. |
achteraan aanschuiven , mijnheer Knut
..................................49, 50 |
Mogen we ondertussen al terug naar Oostenrijk op verlof, ?
Naar Spanje wel zeker hé, ... ? |
Citaat:
|
Hallo Robert?
Hier had ik eigenlijk graag een antwoord op gehad.... |
Citaat:
Ik protesteer heftig tegen het gebruik van mijn naam om in andermans teksten te Knippen :!: :lol: |
Citaat:
|
Onze Robèrt is precies maar ne platte...
Op moeilijke vragen: geen antwoord Op 'schadelijke' vragen: geen antwoord Op topic's met hele lange teksten: geen antwoord Ik zal het u makkelijk maken: Hoe werkt een bierpomp? Horecajobs te limburg mvg ;) |
Citaat:
Vooral die link naar Vacature is geslaagd :) |
Citaat:
............................................. |
Me dunkt dat Robeir Populair niet graag antwoord geeft op vragen die hij niet kan beantwoorden met voorgekauwde kost.
Weeral een politieker die hier zwaar door de mand valt. |
Lieve Knut,
Citaat:
Ik heb nog geen enkele politicus horen verklaren - zeker niet zo vlak voor verkiezingen - dat het kiezerspubliek uit een ontstellend groot aantal dwazen bestaat, toch ? Dus... samengevat: - kiezers zijn niet dom, ze laten zich niet pakken door holle frasen etc - een zeer groot aantal kiest voor Steve Stevaert m.a.w. Steve Stevaert is een integer politicus en zeker geen demagoog |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lieve Cyrus_v2000,
Citaat:
Dat FDW ook een democratisch verkozen politicus is ? Dat hij populair is ? Uiteraard, in beide gevallen. Of bedoel je dat hij ook een integer politicus is en zeker geen demagoog ? Sure, voor zijn kiespubliek. It's in the eye of the beholder |
Lief Bobke,
Citaat:
Het land is er toch al heel ver op vooruitgegaan dankzij de SPA ? |
Mijnheer spaghetti, het gaat hier niet over de populariteit van Robert.
Het gaat over zijn goede relaties met bepaalde misdadige regimes. Toeval dat daar geen antwoord op komt? Ik dacht het niet.... |
Citaat:
De statement is: je hoeft geen daden te koppelen aan woorden (holle frasen dus) om voorkeurstemmen te halen. FDW heeft nog nooit mee in de regering gezeten en hij krijgt ook enorm veel stemmen. |
Citaat:
--Problemen met posten in zelfde thread-- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be