![]() |
Mmmm Melk :(
Euh ...:?
Citaat:
Gaan we binnenkort hier ook yoghurtzatlappen krijgen ??? Enfin , nieuwe trends zullen er altijd zijn zeker ... Een rondje melk-van-vorige-week voor alle forummers :cheer: |
een paar druppels melk in mijn Amaretto
|
Enkel in mijne fokkie
|
Ik heb zo ooit eens een kuur van paardenmelk gedaan. Dat was walgelijk. Ik kreeg dat echt niet naar binnen.
|
Citaat:
"Halve zot/lompe koe" ijs in 'n amaretto? Verkrachter!! Da's net als ijs gooien in goeie cognac :bad-word: |
Ik mis de optie:
Ik ben Hollander en drink 2 liter karnemelk per dag! En daar ben ik fier op! 8-) |
Citaat:
Heelder dagen poepzat zeker ??? :-D |
melk is goed voor elk :cheer:
|
Melk is vergif. Goed tot je een jaar bent, nadien is het puur vergif.
Dat heeft mijne doctoor gezegd. |
koude melk is erg lekker.
vooral met chocolade. en warme chocolademelk. een warme melk ook. karnemelk kun je zelf maken, een gewone fles melk opendoen, op een warme plaats zetten en twee dagen wachten. |
Citaat:
(goe voor de valling...) -:cheer: nen hele pot vol , met boter een room erbij, beetje kruiden en ... Veel jenever en zo ... :cheer: (lekker aan't kampvuur bekertjes scheppen ... of't goe is voor de valling weet ik ni, maar ge wordt er zodanig poepeloerezat van da ge't u ni eens aantrekt of ge'n valling hebt ...) |
Ik heb het altijd moeilijk gehad met de idee dat mensen melk drinken die een moederkoe produceert en die bestemd is voor haar kalfje. :? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Dat kalf eten eten ze dan eerst op, lekker kalfsvlees. Of nog lekkerder kalfslever gebakken met ajuintjes. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn mensen die denken dat koeien automatisch en altijd melk produceren en niet gewoon omdat ze in verwachting zijn, zoals mensen. :( |
:cheer: een warme chocomelk op een mistroostige herfstdag zoals vandaag :cheer:
:cheer: de nesquickkoe :cheer: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be