Jazeker |
3 oktober 2008 19:56 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
(Bericht 3723907)
vooral domme belgen die het fortis-probleem gehyped hebben met apocalyptische nieuwsberichtgeving en hysterische reacties.
en die lippens aan de galg schreeuwden nog voor ze precies wisten wat er juist aan de hand was.
klein vlaanderen hé.
in nederland is iemand die een buitenlands bedrijf overneemt een held.
bij ons is zo iemand verdacht.
daarom zal vlaanderen altijd een druilerig kmo-land blijven waar ze een frituur een 'onderneming' noemen.
houzee!
|
Ik vind dat je in een vreemde stemming bent de laatste tijd. De Mitgard van even terug zou nog de strop klaar hebben liggen voor vetbetaalde nietsnutten uit Knokke die stellen dat iemand met een frigobox niet welkom is in hun belastingsvrije gemeente. Die Mitgard van toen zou de kop van dat hautaine wezen dat zich ver boven het volk verheven voelt omdat hij toevallig in de juiste familie met veel geld werd geboren op een spies willen zien staan aan de grenzen van zijn Germaanse rijk.
Vandaag de dag ga je zover dat je meer respect opbrengt voor wie uit de juiste vagina is gevallen (cf. je opmerkingen rond Fabiola) dan voor wie zelf heeft gezorgd voor een inkomen.
Een beetje raar. Ik dacht dat je jezelf wel als links beschouwde en ik zie aan de echte linkerzijde (dus niet het parasietencorps van SP.a of PS) niemand echt juichen voor rijkelijke gaven aan de juiste baarmoederbewoner. Die gaan eerder voor respect en beloning voor diegene die gaat werken voor z'n boterham en niet voor het groot-kapitaal.
In de VS noemen ze dit flip-floppen. Vandaag belg, morgen Vlaming, dan weer belg, dan weer links, dan weer monarchistisch, dan weer... you name it, you shame it.
|