Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   VLD & Dewael corruptie : Topman comité P betrokken promotie secretaresses Koekelberg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112937)

Pierette 4 oktober 2008 13:23

VLD & Dewael corruptie : Topman comité P betrokken promotie secretaresses Koekelberg

'Topman' comité P betrokken bij promotie secretaresses Koekelberg

Politiechef Koekelberg Niet één maar twee keer zijn de secretaresses van politiechef Koekelberg onrechtmatig gepromoveerd. Naast de benoeming van 2007 was er ook één in 2002. Die kwam er met hulp van toenmalig kabinetsmedewerker Frank Schuermans.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ekelberg.dhtml

wat een stinkend potje is mij dat nou ?

filosoof 4 oktober 2008 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3724903)

Politiechef Koekelberg Niet één maar twee keer zijn de secretaresses van politiechef Koekelberg onrechtmatig gepromoveerd. Naast de benoeming van 2007 was er ook één in 2002. Die kwam er met hulp van toenmalig kabinetsmedewerker Frank Schuermans.

De termen "corruptie" en "stinkend potje" voor elke "omhooggevallen" secretaresse gebruiken lijkt me toch zwaar overdreven.:lol::lol:

Ik ga je een groot geheim verklappen;-): zulke zaken gebeuren inderdaad, en overal, sinds altijd.

Voeten op aarde!

Vette Pois(s)on 4 oktober 2008 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3724917)
De termen "corruptie" en "stinkend potje" voor elke "omhooggevallen" secretaresse gebruiken lijkt me toch zwaar overdreven.:lol::lol:

Ik ga je een groot geheim verklappen;-): zulke zaken gebeuren inderdaad, en overal, sinds altijd.

Voeten op aarde!

En zulke zaken moeten overal en altijd hard aangepakt en liefst van al voorkomen worden.

Ja toch?

Of overdrijf ik? :-)

HAMC 4 oktober 2008 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 3724964)
En zulke zaken moeten overal en altijd hard aangepakt en liefst van al voorkomen worden.

Ja toch?

Toch niet als het OVLD'ers zijn...

De rechtvaardige rechter 4 oktober 2008 14:05

Citaat:

Voeten op aarde!

Je hebt gelijk maar spijtig genoeg worden zo'n zaken niet vervolgd of worden de hoge heren daar niet voor vervolgd.

Diederik v.d Elzas 4 oktober 2008 22:34

Citaat:

Voeten op aarde!

Akkoord, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat we als rechtgeaarde burgers de kop in het zand moeten steken voor hand-en-spandiensten, zeker niet wanneer men anno 21ste eeuw bij de flikken dweept met woordjes als "transparantie", "rechtvaardigheid" en "integriteit". Ik zie anders niet goed in waartoe die hele politiehervorming dan gediend heeft... Er zullen nog een paar witte marskes moeten georganiseerd worden voordat het beerputteke in Etterbeek helemaal uitgespoten wordt...

filosoof 5 oktober 2008 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 3724964)

Ja toch?

Nee, je droomt:lol::lol:

filosoof 5 oktober 2008 02:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas (Bericht 3725704)
Akkoord, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat we als rechtgeaarde burgers de kop in het zand moeten steken voor hand-en-spandiensten, zeker niet wanneer men anno 21ste eeuw bij de flikken dweept met woordjes als "transparantie", "rechtvaardigheid" en "integriteit". Ik zie anders niet goed in waartoe die hele politiehervorming dan gediend heeft... Er zullen nog een paar witte marskes moeten georganiseerd worden voordat het beerputteke in Etterbeek helemaal uitgespoten wordt...

Dan vervangt men een commissaris en een lid vh comitee P en misschien zelfs een minister :lol:...en hun opvolgers doen net hetzelfde...

Vette Pois(s)on 5 oktober 2008 03:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3725908)
Nee, je droomt:lol::lol:

Kan zijn dat ik droom, maar akkoord gaan met deze huichelarij kan ik nooit.

Max van Dietschland 20 december 2008 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3724903)

Vreemd dat hiervoor geen conclusies getrokken werden. Meer logevriendjes ?

brother paul 20 december 2008 22:45

Bestaan er eigenlijk wetten die dat verbieden ?
Tenzij dat er geschreven procedures bestaan...

kelt 21 december 2008 10:46

Gezien er geen "scheiding" bestaat tussen de politie en de Minister van Binnenlandse Zaken kwam Minister Dewael er vlotjes vanaf....kon hij het ganse zaakje letterlijk "binnenshuis" regelen en bedekken,met gedetailleerde en doelbewuste inmenging indien nodig.

Een immens verschil met zijn collega op justitie....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be