![]() |
Aansluiten belgacom tv & dvdrecorder
Ok, óf ik zet er m'n voet in, óf 'k krijg dat ding aangesloten.
Vorig jaar namen wij Belgacomtv en toen hadden ze ons verteld dat je daar gemakkelijk je dvd-recorder op kon aansluiten, dus hadden wij geen digirecorder-ding nodig. Ik heb dat geprobeerd en geprobeerd, en uit frustratie alles laten liggen. Nu, een jaar en wat later krijgt m'n vrouwtje het in haar hoofd om mij te vragen dat nog eens te proberen. Nu, enkele uren later is het mij gelukt een dvd te laten afspelen (dat ging al altijd) maar kan ik niet naar Belgacomtv kijken zonder die scart-kabels te verwisselen, laat staan dat ik ooit zal kunnen opnemen. Dit even terzijde: opnemen met Belgacomtv kan volgens mij enkel en alleen maar op de post naar waar je aan het kijken bent, want volgens je dvdrecorder is diene belgacom-bak één post. Maar goed. Iemand een idee? Iemand shema'tjes? ALSJEBLIIIIIIEEEEEEFT :cry: |
TV en de ganse santeboetiek buitensmijten. En dan.... neuken maar! (met zo'n vriendin als jij hebt naar TV kijken is echt tijdverlies);
Anders -als ze chronische hoofdpijn heeft- kun je mens-erger-je-niet spelen... |
Citaat:
Anyway, ik moet dit probleem dus écht opgelost zien te krijgen |
Citaat:
Ps: Ze zullen je niet kunnen helpen. |
Tv houden, dvd-speler van 30 euro kopen bij Blokker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ge het zegt ja, maar wat close ups zouden anders ook wel leuk zijn. Ge zit ook mooi te wonen. |
Citaat:
we zijn al verhuisd :-D Anyway, helpdesk kan me inderdaad niet helpen. Als ik nu een andere DVD recorder koop of niet, ik heb al 2 DVD recorders (ja, lang verhaal) en beide werken er niet op. EDIT: Oh ja, en op vraag van m'n vrouwtje heb 'k de foto's (allez, de meeste) eraf gehaald (en ja, ook op m'n indexpagina), ze heeft niet graag dat (quote) miezerige rukkertjes op haar zitten te geilen. Nu goed, ik vond het een leuk compliment. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man, heb ik mij al suf gerukt.... |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
Ik dacht trouwens dat ze het compliment leuk zou vinden, blijkbaar niet :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu goed, ze is gewoon te zachtaardig en onzeker om hiermee te kunnen omgaan denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben beide dvdrecorders gewoon in 'n doos gestoken in de extra kamer :oops: |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be