![]() |
Leterme en Reynders hebben de bankencrisis daadkrachtig en verstandig aangepakt
Zij hebben snel gehandeld en de noodzakelijke maatregelen genomen.
Of de financiele injectie voor Fortis voldoende zal zijn, moet nog blijken. |
'Noodzakelijke' haha!
Noodzakelijk voor wat? Om een bende andermans geld uitgevende eigenbelangers te redden! Leterme en Reynders en al hun belangengroepen zouden beter hun mouwen opstropen en gaan werken in een bedrijf dat gewilde producten op de markt brengt in plaats van effe het geldprinterke te starten en 100000000000000 in te typen onder het 'Amount Copies' vensterke. |
Citaat:
Zou het door een Franse bank overgenomen worden of gaat de regering nationaliseren? |
Citaat:
Op deze manier vind je nooit een koper en weet je zeker dat maandag de koers zal dalen. Is die 17 miljard, die Nederland heeft betaald ,dan weggegooid geld?:roll: |
men zou alleszins die onderzoekscommissie wel moeten samenstellen. Nadat de schuldigen zijn aangeduid, kan men zoveel mogelijk geld van hen proberen vorderen (wegens hun wanbeheer). Bovendien zal dat ook een ontradend effect hebben voor de toekomstige managers met grootheidswaanzin.
|
Citaat:
Het monetaire systemen zoals het er nu is, is inherent onstabiel. Zo'n zaken worden al tijden voorspelt door economen - het is echter onmogelijk te weten wanneer. Dus ik vraag me af wat je verwacht van die 'onderzoekscommissie'. |
Volgens mij is het hele systeem veels te ingewikkeld voor dit soort 'simpele' ingrepen. Ik heb geen idee wat de uitwerking hiervan gaat zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelf tegenstander van de Nederlandse opkoop, maar dit meer om principiële redenen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be