![]() |
Fortis Belgisch of Vlaams?
In welke handen moet Fortis nu komen, In Vlaamse handen of in Belgische handen
Van waar komt dat geld nu juist,en wie heeft het recht om dit verlies latende bedrijf op te kopen Willen wij België,of Vlaanderen? Willen wij een staatshervorming of juist een sterk België? Deze keuze moeten wij ook durven maken Dit is toch een Begische zaak dat dient gesplist te worden,of ben ik fout nu :roll: |
De Belgische staat moet nu zo snel mogelijk Fortis privatiseren zodat de Vlaamse regering het kan nationaliseren. Al is er wel een prachtige kans gemist om een centrale bank voor de Verenigde Lage Landen uit te bouwen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:')
Fortis zou in de handen moeten komen van de vlaamse regering. Punt andere lijn! |
Citaat:
Misschien later nog de 49 % van Belgie erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk kan Vlaanderen voor 4.2 miljard de 51 % kopen. De Vraag is wat Luxemburg doet en of Fortis niet liever naar een Franse bank gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fortis komt uiteindelijk in Franse handen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed dat Nederland de Fransen voor is geweest met het kopen van het Nederlandse deel. |
Citaat:
De Belgische top heeft goede contacten in Parijs. |
typisch... ipv die bank in eigen handen te houden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbel...
|
Simpel toch, wie meest biedt heeft fortis?
Zo zou het moeten zijn en ja vlaamse regering zou dit moeten kopen maar ik vrees dat belgisch-franstalige kringen dit niet zien zitten. Wat HAAT ik belgie!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be