![]() |
Shrek 5: what happened to Fiona?
In Shrek 5 (komt uit in 2011) wordt onze sympathieke groene held geconfronteerd met het Absolute Kwaad. Op een morgen wordt hij wakker naast Fiona die een verschrikkelijke gedaanteverwisseling ondergaan heeft.
Zal Shrek haar weer goed krijgen? |
1 Bijlage(n)
De eerste beelden zijn al binnen:
|
Okee het begint lichtjes afgezaagd te worden.
|
Wie heeft Shrek nodig als het nu de pfaffs zijn :-P
Ze hebben nu 2 chihuahua's en je zag Sam Goris een ruit vervangen in een tuinhuis, het lukte niet en hij begon te vloeken en tegen zichzelf te praten. De vrouw van jean marie doet het huishouden en het eten, zoals het hoort. Nicolas praat frans tegen zijn kinderen zodat ze het leren omdat dit makkelijker gaat van kleins af aan. de rode loper, nieuwssites of dag allemaal dat bij de kapper ligt of bij de wachtkamer van de dokter houd ons allemaal bezig. Terecht besteedde Canvas een reportage aan de zaak Wendy Van Wanten want ze heeft een klacht neergelegd. Canvas moet af van dat pseudo intellectueel imago en zich meer richten op wat de mensen echt willen. Voor 20.000 man kan je zo een zender niet blijven subsidiëren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat het zo afgezaagd is: toch nog even onder de aandacht brengen ;-)
|
Zeg, als die sterft zijn al die prentjes geld waard, na.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... ik ken al mijn voornemens voor 2009: elke dag een fabi-draad |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat Polly deze draad ook ens leest en dat er tenminste een zweem van een glimlach om haar mondhoeken speelt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Connecticut! :D |
Citaat:
|
Citaat:
FLOFLO!! Ga door! Méér van die genotsmiddelen aub. |
Goedemorgen!
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be