![]() |
Schaamstickers
Schaamstickers om op hard vervuilende en hard co2- uitstotende auto's te plakken zijn nu al in de handel van ENO2 verkrijgbaar.
|
En zijn uw schaamstickers milieuvriendelijk en zonder CO2 uitstoot geproduceerd?
|
Link eens naar uw website zodat we ze kunnen zien?
|
den eerste die zoiets op mijne moto plakt, plak ik mijnen helm tegen zijn gezicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft "onze" moto eigenlijk voor uitstoot Anna? Van mijnen auto weet ik het +/- 270 gram....:-P en daar ligt een stukje elentriekdraad in klaar van zo'n half meterken...150² Cu....voor mogelijke stickeraars...:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit kan niet, waarom moet iemand met zo een wagen zo een stikker kleven. Ik ga cru doen, en leg hier meteen de link dan, waarom de oudere mensen of zieke mensen of naargelang het geloof of werkloze of eender wat,een label op hun mouw laten spelden...zegt da iets?
|
Ik heb ze al, gratis gekregen dan nog !!!:-) Als er weer eens een lompe en vervuilende asobak voor mijn oprit van de garage staat, krijgt hij er lekker een op een goed zichtbare plaats. Kan ik vanachter het gordijn meelachen hoe deze meneer in maatpak alle moeite van de wereld doet om deze harde schaamlsticker te verwijderen :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja sorry dat ik vandaag ben gaan werken om uw dop te betalen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be