![]() |
einde belgië in zicht
check maar eens deze link
www.herenigdevolksunie.be |
Dus ipv bij VB, N-VA of misschien zelfs bij LDD te gaan, meent er iemand met een huizenhoog ego zelf een partijtje te moeten oprichten:roll:
|
Zal er iemand in trappen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, is blijkbaar een grapjas.
Zeker die zouzou zie ik met vuur de vlaamse cultuur verdedigen! (ben ik nu een racist?) |
Schande! Zelfs de doden laten ze niet met rust...
|
het is zoontje Anciaux die papies VU kapotgemaakt heeft
|
Och, belgië is al aan het verdampen. Als je hoort hoe de Vlaamse regering de federale wil bijspringen door in Vlaanderen bepaalde federale lasten over te nemen!!! Fijn gespeeld , vind ik , en een goede manier om niet langer mee te betalen aan Walloniie via de Belgische schatkist!!
|
voor alle vlaams nationalisten, de schoonheid van België door een van onze grootste landgenoten. Klik op het fragment en geniet.
http://www.jacquesbrel.be/index2.cfm...93&part=detail J'aime les Belges, Leve België springlevender dan ooit!!!! |
Citaat:
:cheer: van severen :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm, daar zal wel weer één of andere linkse stroming achterzitten, met de bedoeling rechts te verdelen. Maar daar trappen wij niet in! |
allee komaan ge ziet toch zo dat dat een farce is.
|
Aan de woorden van Brel zou ik graag iets willen toevoegen:
België is een van de meest charmante landen van Europa. Of men nu Nederlands dan wel Frans spreekt, het zal me worst zijn. De soep wordt immer niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend. En van de taalstrijd merk ik alleen iets als ik in Brussel vergeet Frans te spreken. Het beste Franse woordenboek is door een Belg samengesteld. Voor zuiver Nederlands moeten we naar het Vlaamsche. Sjef Geraerts, Louis Paul Boon, en nog vele anderen, er is niemand die om de Vlaams Nederlandse literatuur heen kan. Het zal niet passen dat zo'n land in twee delen uiteen valt. Want de een kan niet buiten de ander. |
Dat heeft met de Belze eenheid niks te maken. Die woordenboeken zijn er ook zonder belgique, die Vlaamse literatuur is er ook zonder Belgique.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be